هیوندای اسپرت پوش کنا با ۲۸۶ اسب بخار

0

کنا N به عنوان اولین شاسی بلند هیوندای به صف تولیدی این خودروساز کره‌ای می‌پیوندد.

مانند ولستر N جدید، کنا اسپرت دارای چهار سیلندر توربو با عملکرد بالا به نام N Grin Shift است که ۱۰ اسب را برای ۲۰ ثانیه اضافه می‌کند. کنا N به عنوان اولین شاسی بلند هیوندای به صف تولیدی این خودروساز کره‌ای می‌پیوندد.

قیمت هیوندای کنا مشخصات هیوندای کنا کراس اوور هیوندای کنا محصولات جدید هیوندای شرکت هیوندای موتور تازه های خودرو مجله خودرو معرفی خودرو دنیای خودرو HYUNDAI KONA

موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژ آن با عملکرد بیش از حد N Grin Shift ۲۸۶ اسب بخار نیرو می‌دهد. این خودرو دارای پیشرانه چرخ جلو، جعبه دنده اتوماتیک ۸ سرعته ۲ کلاچه و دیفرانسیل الکترونیکی با لغزش محدود است.

این خودروساز کره‌ای امیدوار است که این سبک بدنه (اولین SUV) را به خوبی طراحی خواهد کرد چرا که شبیه  ولستر N است و قبلا اینگونه خودرو را طراحی و تولید کرده است.  هیوندای که به دنبال ارزان  نگه داشتن Kona N است، قصد ندارد نسخه تمام چرخ محرک را ارائه دهد، اما ممکن است یک مدل الکتریکی (احتمالاً با تکنولوژی سلول سوختی) در دسترس باشد.

https://cdn.yjc.news/files/fa/news/1400/2/8/13878653_209.jpg

وقتی رانندگان قدرت بیشتری می‌خواهند، ممکن است دکمه قرمز رنگ فرمان را انتخاب کنند که حالت N Grin Shift را فعال می‌کند و به مدت ۲۰ ثانیه ۱۰ اسب اضافی به Kona N می‌دهد. هیوندای ادعا می‌کند Kona N در ۵.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن نیز ۲۴۱ کیلومتر در ساعت است.

https://cdn.yjc.news/files/fa/news/1400/2/8/13878652_833.jpg

در مقایسه با پایه Kona، مدل N دارای منافذ بالای پنجره مشبک است و دارای ریزه کاری‌های آیرودینامیکی بارزتری است، اما عرض آن کمتر از نمونه قبلی نیست. هر Kona N دارای کنترل پرتاب، چرخ‌های ۱۹ اینچی پیچیده شده در لاستیک‌های Pirelli P Zero، یک سیستم اگزوز متغیر است.

 قیمت هیوندای کنا  مشخصات هیوندای کنا  کراس اوور هیوندای کنا  محصولات جدید هیوندای  شرکت هیوندای موتور  تازه های خودرو  مجله خودرو  معرفی خودرو  دنیای خودرو  HYUNDAI KONA

مدل به روز شده ۲۰۲۲ Kona، علاوه بر نمایشگر جلو، یک پشت آمپری دیجیتال و صفحه لمسی ۱۰.۳ اینچی جدید نیز دریافت می‌کنند. هیوندای Kona N ۲۰۲۲ پاییز امسال وارد ایالات متحده می‌شود و انتظار داریم قیمت آن از حدود ۳۵۰۰۰ دلار شروع شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.