رخ نمایی مرسدس AMG-آام‌گ وان

0

مدتی پیش بود که چند تصویر نمای نزدیک از مرسدس-آام‌گ وان در پیست نوربورگ‌رینگ منتشر شد. در این مجوعه عکس، چند تصویر از فضای کابین هم وجود داشت که طرح مربع شکل فرمان، قطعات فیبرکربنی و اهرم هیدرولیکی کنترل باله عقب را به معرض نمایش می‌­گذاشت، اما در آن تصاویر هم امکان مشاهده جزئیات ظاهری مرسدس-آام‌گ وان وجود نداشت چراکه پوشش‌­های استتاری همچنان روی بدنه این خودرو را پوشانده بود.

معرفی خودرو مجله خودرو دنیای خودرو سایت تخصصی خودرو مجله ماشین محصولات جدید مرسدس بنز

طراحی مرسدس-آام‌گ وان

این هفته اتفاقی رخ داده که طرفداران این خودرو را شاد می‌­کند چراکه عکاسان موفق به ثبت تصاویری از مرسدس-آام‌گ وان شده‌­اند که جزئیات بدنه آن را تا حد زیادی نمایش می‌­دهد. به نظر می­‌رسد اکنون که یک یا دو ماه بیشتر به زمان رونمایی از این خودرو باقی نمانده، مرسدس کمی کوتاه آمده تا خریداران را بیشتر با چهره محصول جدید خود آشنا کند.

تصاویر جاسوسی مرسدس-آام‌گ وان

پوشش روی بدنه خودروی حاضر در تصاویر شبیه به خودروهای مسابقه‌­ای بوده و بیشتر روی بخش جانبی بدنه قرار گرفته بنابراین می­‌توان چراغ‌های جلو، جلوپنجره، اجزای سپرهای جلو و عقب و حتی طرح چراغ‌های عقب را کاملاً تشخیص داد.

با توجه به این‌که این خودرو در هنگام ثبت تصاویر با سرعت کمی درحال حرکت بوده، باله عقب آن کاملاً به بدنه چسبیده ولی باله سقفی با طرح استثنایی که در جای خود ثابت است، کاملاً جلب نظر می­‌کند.

پیشرانه و مشخصات فنی مرسدس-آام‌گ وان

نیروی محرکه مرسدس-آام‌گ وان از پیشرانه ۱.۶ لیتری شش سیلندر توربوشارژ با پشتیبانی ۴ موتور الکتریکی تامین می‌شود.

نیروگاه شش سیلندر ۱.۶ لیتری پیش از این در مدل مسابقه‌­ای F1 W06 Hybrid نصب شده است. این پیشرانه درون سوز که قابلیت دوران تا ۱۱ هزار دور در دقیقه را دارد، به ۴ موتور الکتریکی متصل شده که می­‌توانند مرسدس-آام‌گ وان را به نهایت سرعت ۳۵۰ کیلومتر برساعت برساند.

هنوز درباره رقم خروجی این مجموعه اطلاع دقیقی در دسترس نیست، اما شایعات از ارقام ۹۸۶ یا ۱۲۰۰ اسب‌بخار خبر می‌­دهند. هرچه باشد، این پیشرانه تحت تاثیر موتورهای نصب شده در خودروهای تیم فرمول یک AMG طراحی شده است.

تصاویر جاسوسی مرسدس-آام‌گ وان

قیمت و برنامه تولید مرسدس-آام‌گ وان

عرضه این خودرو تا همین جا هم با تاخیر زیادی مواجه شده ولی به نظر می‌­رسد که بالاخره از اواخر سال جاری شاهد تحویل مرسدس-آام‌گ وان به خریداران باشیم. قیمت پایه این سوپراسپرت آلمانی ۲.۷۲ میلیون دلار اعلام شده که با اعمال شخصی­‌سازی مشتریان احتمالاً از مرز ۳ میلیون دلار هم عبور کند. مرسدس قصد دارد تنها ۲۷۵ دستگاه از این خودروی خاص را عرضه کند.

مرسدس-آام‌گ ضمن نمایش این خودرو، نشان E Performance را نیز معرفی کرده که از سال آینده به همراه جزئیات قرمز رنگ روی بدنه محصولات برقی AMG نصب خواهد شد. براساس اعلام این شرکت قرار است به زودی دو خودروی دیگر هم به جمع محصولات آن‌ها اضافه خواهد شد، خودروهایی که از نیروی الکتریسیته برای پیمایش کمک می‌گیرند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.