ام وی ام X22 پلاس بزودی در ایران، +مشخصات فنی و عکس

0

طبق گفته منابع آگاه و البته موثق به خودروبانک، مدیران خودرو در حال انجام تست‌های ام وی ام X22 پلاس است و این خودرو به زودی در بازار ایران عرضه خواهد شد. چهره ام وی ام X22 نسب به گذشته کاملاً تغییر کرده و نمای جلویی آن خشن‌تر و بروزتر شده است. چراغ‌های جلویی ام وی ام X22 کشیده و باریک است و در کناره‌های سپر چراغ‌های مه‌شکن دیده می‌شود.

 

 قیمت ام وی ام X22 پلاس  ام وی ام X22 کراس اوور  ثبت نام ام وی ام X22  شرایط فروش ام وی ام x22  مشخصات ام وی ام X22 پلاس  محصولات جدید ام وی ام  تازه های خودرو در ایران  خودرو جدید چینی  رونمایی از خودرو جدید  معرفی خودرو  مجله خودرو  دنیای خودرو  سایت تخصصی خودروچهره ام وی ام X22 پلاس

هچنین یک جلوپنجره ۶ ضلعی بزرگ در جلو قرار داده شده که در وسط آن لوگوی MVM قرار داده می‌شود. البته این خودرو در بازارهای جهانی به نام چری تیگو ۳X (یا چری تیگو ۲) عرضه می‌شود که در بازار ایران با نام ام وی ام X22 سال‌ها توسط مدیران خودرو تولید و فروخته شده است.

https://cdn.khodrobank.com//Reviews/96909_tiggo-3x-plus-05.jpgنمای عقب ام وی ام X22 پلاس

اما در نمای عقب تغییرات کمتری دیده می‌شود و از همان چراغ‌های قبلی استفاده شده اما زیر سپر از یک دیفیوزر نمایشی استفاده شده که بسیار شبیه به چری تیگو ۵ است.

هنوز مشخص نیست که نمای داخلی و کابین این خودرو تغییری کرده یا نه، اما اگر مدیران خودرو قصد ارایه همان چری تیگو ۳X پلاس را در ایران داشته باشد، قاعدتاً باید با طراحی داشبورد کاملاً جدیدی نیز سر و کار داشته باشیم که نسبت به کابین کنونی تغییراتی زیادی کرده است.

https://cdn.khodrobank.com//Reviews/35767_tiggo-3x-plus-int01.jpgکابین ام وی ام X22 پلاس

مشخصات فنی ام وی ام X22 پلاس

اما مهم‌ترین تغییرات در بخش فنی این خودرو دیده شده است. موتور بکار رفته روی ام وی ام X22 پلاس یک لیتری ۳ سیلندر خطی توربوشارژ است که به صورت اختصاصی برای بازار ایران ساخته شده است. همچنین گیربکس این خودرو نیز تغییر کرده و از نسل جدید CVT ساخته شده توسط چری برای این خودرو استفاده شده است.

https://cdn.khodrobank.com/Reviews/32331_tiggo-3x-plus-int11.jpg

صد البته که نمی‌توان با این مشخصات و روی کاغذ در مورد عملکرد آن اظهار نظر کرد و امیدواریم که مدیران خودرو شرایطی را برای تست و بررسی این خودروی جدید برای رسانه‌های تخصصی همچون خودروبانک فراهم کند تا بتوانیم گزارش و معرفی کاملی را از این خودروی جدید برای شما مخاطبین تهیه کنیم.

خودروبانک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.