باور کنید این یک لندکروز است!

0

شرکت مهندسی SVI که در زمینه تولید محصولات زرهی در آفریقای جنوبی فعالیت می‌کند پس از خودروی زرهی حمل نفرات مکس ۳ اقدام به معرفی خودروی دیگری کرده است. اگرچه خودروی مکس ۳ اساساً یک پیکاپ بود اما جدیدترین پروژه این شرکت خودرویی چندمنظوره است که می‌تواند تا ۸ نفر را حمل کند.

با SVI مکس ۳ تروپی آشنا شوید، خودرویی ضدگلوله که آماده رویارویی با شدیدترین خطرات روی زمین است؛ و بله درست همانند نسخه پیکاپ، تروپی نیز بر پایه تویوتا لندکروزر سری ۷۰ شکل گرفته است.

بهترین خودرو زرهی قیمت خودرو نظامی ماشین جنگی خودروهای عجیب غریب مشخصات تویوتا لندکروز تویوتا لندکروز قدیمی مجله ماشین دنیای خودرو سایت تخصصی خودرو
شاید فکر کنید مکس ۳ تروپی خودرویی نظامی است اما SVI نسخه غیرنظامی این خودروی زرهی را بدون نقاط اتصال مخصوص مسلسل‌ها و سلاح‌های سنگین نیز تولید می‌کند. با این وجود خودروی موردبحث نیازی به دریافت مجوز از کمیته کنترل سلاح ملی آفریقای جنوبی NCACC ندارد. از تروپی می‌توان برای برخی صنایع استفاده کرد و بنابراین این خودرو تنها محدود به شرکت‌های امنیتی و امثالهم نیست.

مکس ۳ تروپی دارای محافظ‌های بدنه ساخته شده از فولاد است که سطح حفاظت EN۱۰۶۳ BR۶ را ایجاد می‌کنند. به این ترتیب خودروی موردبحث می‌تواند در برابر حملات سلاح‌های خودکار و تهاجمی مقاومت کند. SVI همچنین سطح حفاظت ارتقا یافته BR۷ را نیز ارائه می‌کند که باعث شده خودرو در برابر انفجارها و مین‌های ضدنفر و زمینی مقاوم باشد.زیر کاپوت مکس ۳ تروپی پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۵ لیتری توربودیزل با قدرت ۲۰۲ اسب بخار و گشتاور ۴۳۰ نیوتون متر قرار گرفته است. این خودرو حداکثر سرعت ۱۴۰ کیلومتر در ساعتی دارد. از دیگر موارد برجسته این خودرو می‌توان به سیستم تعلیق ارتقا یافته و اضافه شدن میله عقب ضد لغزش اشاره کرد.

SVI می‌گوید قیمت این خودرو بسته به پیکربندی و سایر ویژگی‌ها دارد. البته قیمت مکس ۳ تروپی از ۱.۸ میلیون راند آفریقای جنوبی معادل حدود ۱۲۸ هزار دلار شروع می‌شود.

https://static2.gostaresh.news/servev2/tgZ9XHNfAzIU/5Uwvb7W7Zm0,/%D9%84%D9%86%D8%AF%DA%A9%D8%B1%D9%88%D8%B2-2.jpg

https://static2.gostaresh.news/servev2/Ys7IP0yelUyy/5Uwvb7W7Zm0,/%D9%84%D9%86%D8%AF%DA%A9%D8%B1%D9%88%D8%B2-4.jpg

لندکروز-3

منبع:پدال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.