بی وای دی تانگ بنزینی به کارخانه کارمانیا آمد + تصاویر

0

تصاویر رسیده نشان می دهد که نمونه های اولیه بی وای دی تانگ بنزینی به کارمانیا رسیده است

چند ساعت قبل تصاویری از اولین نمونه های بی وای دی تانگ بنزینی در کارخانه کارمانیا در اختیار خبرنگار اسب بخار قرار گرفت. در حال حاضر این کراس اوور چینی برای انجام تست های فنی به ایران آمده است.

در هفته های گذشته مشخص شد که کارمانیا دو دستگاه بی وای دی تانگ بنزینی مدل ۲۰۲۱ را سفارش گذاری کرده و می خواهد تست های تطبیق این کراس اوور جدید را پیش از آغاز تولید آن در ایران آغاز کند.

قیمت بی وای دی تانگ مشخصات بی وای دی تانگ اخبار کارمانیا شرکت خودروسازی کارمانیا محصول جدید شرکت کارمانیا نمایندگی کارمانیا مدیر عامل شرکت کارمانیا نمایندگی بی وای دی در ایران معرفی خودرو مجله خودرو دنیای خودرو قیمت شاسی بلند

پیگیری حضور نسل جدید این کراس اوور چینی با شرکت خودروسازی کارمانیا نشان می دهد که گویا همکاری بی وای دی و طرف ایرانی همچنان برقرار است و این احتمال هم وجود دارد که کارمانیا ایفای تعهدات مربوط به خودروهای بی وای دی را با تولید تانگ انجام دهد. بدیهی است که در شرایط فعلی، باید اولویت کاری شرکت خودروسازی کارمانیا رفع مشکلات حواله داران خود باشد و بتواند در کمترین زمان ممکن، تعهدات مربوط به کراس اوورهای قبلی بی وای دی را ایفا کند. البته به گفته مشتریان کارمانیا، این شرکت خودروسازی به آن ها اعلام کرده است که تا پایان اردیبهشت ماه جاری، تکلیف محصول بنزینی و جدید این خودروساز بخش خصوصی مشخص می شود و حواله داران این شرکت می توانند از محصولات جدید را جهت تحویل انتخاب کنند.

https://asbe-bokhar.com/wp-content/uploads/2021/06/BYD-Tang-Petrol-Karmania-29.jpg

 

 

حال بی وای دی تانگ که خودرویی با بهای فراتر از ۴۵ هزار دلار در بسیاری از بازارها است، امروز به خاطر امکان سفارش گذاری در نسخه بنزینی تک دیفرانسیل قیمتی حدود ۱۹ تا ۲۵ هزار دلار را دارد. با معرفی نسخه بنزینی تانگ، می توان این خودروی جدید را نسل جدید بی وای دی S7 معرفی کرد. زیرا از نظر ابعاد و اندازه، کلاس فنی و… در رده S7 قرار دارد و به راحتی تانگ جای خالی آن کراس اوور را پر می کند. بی وای دی تانگ بنزینی ۲۰۲۱ به پیشرانه دو لیتری توربو و GDi مجهز است که توان ۱۹۵ تا ۲۰۵ اسب بخار را با گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر تولید می کند. یکی از ویژگی های تانگ بنزینی انتقال حداکثر گشتاور در ۱۵۰۰rpm است. ترکیب این پیشرانه با اتصال به جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک (در برخی نسخه ها از نوع دو کلاچه است) باعث می شود تا بی وای دی تانگ بنزینی شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در کمتر از ۹٫۶ ثانیه ثبت کند.

https://asbe-bokhar.com/wp-content/uploads/2021/06/BYD-Tang-Petrol-Karmania-30.jpg

این کراس اوور بزرگ در نسخه های مختلفی به بازار عرضه می شود و آپشن های گوناگونی را به مشتریان می کند. در بحث امکانات رفاهی و ایمنی می توان تانگ بنزینی ۲۰۲۱ را در نمونه فول آپشن دارای ویژگی های زیر دانست:

https://asbe-bokhar.com/wp-content/uploads/2021/06/BYD-Tang-Petrol-Karmania-21.jpg

دیفرانسیل جلو
۵ و ۷ نفره
رینگ ۱۸ اینچی آلیاژی
فرمان کمکی برقی با قابلیت تنظیم حساسیت
سقف پانارومیک
استارت دکمه ای
ترمز پارک برقی
کنترل شروع حرکت در سربالایی
اتوهلد
کنترل سرعت خودرو در سرپایینی
حالت رانندگی اسپرت، عادی و اقتصادی
نمایشگر وسط با تغییر به صورت افقی و عمودی
نمایشگر صفحه اطلاعات خودرو
صندلی های جلو برقی
حافظه صندلی راننده
گرمکن و سردکن صندلی های جلو

گرمکن صندلی های عقب

گرمکن فرمان
تریم داخلی چرم
کروز کنترل هوشمند
سیستم پیشگیری از تصادف
دوربین ۳۶۰ درجه
رادار خطی
رادار نقطه کور
سیستم تهویه اتوماتیک سه گانه
درب صندوق برقی با سنسور حرکتی
نور بالای اتوماتیک
سنسور نور و باران
روشنایی هوشمند چراغ ها در باران
سنسور باد لاستیک
بخار زدای شیشه جلو هوشمند
چراغ های جلو تمام LED
و…

منبع:اسب بخار

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.