بیوگرافی نرگس سلیمانی دختر حاج قاسم + عکس

0

بیوگرافی نرجس سلیمانی دختر حاج قاسم که به تازگی برای شرکت در انتخابات شورای شهر تهران کاندید شده است.

نرجس سلیمانی کیست ؟سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ۶ فرزند دارد. نرجس سلیمانی دختر بزرگ خانواده سلیمانی است.

یکی از آنها از دنیا رفته است و پنج فرزند به نام‌های نرجس، حسین، فاطمه، زینب و رضا دارد.

اطلاعات زیادی از دختران سردار سلیمانی در دست نیست اما نرجس سلیمانی دختر ارشد شهید سلیمانی مدتی است که در شورای شهر تهران کاندید شده و از کاندیداهای اصوالگرای شورای شهر تهران است .

بیوگرافی نرجس سلیمانی بیوگرافی سردار قاسم سلیمانی دختران قاسم سلیمانی همسر سردار قاسم سلیمانی فرزندان سردار قاسم سلیمانی اعضای شورای شهر تهران شورای شهر تهران رییس شورای شهر تهران اخبار انتخابات ریاست جمهوری اخبار بدون سانسور سیاسی

نرجس سلیمانی، دختر بزرگ شهید سلیمانی در کنار خواهرش زینب

پسر حاج قاسم ازدواج کرده و متاهل است (صحت اطلاعات تائید نشده) اما اطلاعاتی از زندگی شخصی و همسرش منتشر نشده است.

زینب حاج قاسم شبیه‌ترین فرد حاج قاسم است. کوچکترین فرزند اوست.

ولی هم در روحیه و هم در رفتار خیلی شبیه شهید سلیمانی است. زینب حتی بارها با حاجی مأموریت‌های خارج از کشور هم رفته بود و مانند پدر به لهجه‌های زبان عربی و زبان انگلیسی مسلط است.

در تاریخ ۸ تیر ۱۳۹۹ خبر ازدواج زینب سلیمانی با رضا صفی الدین فرزند یکی از مقامات ارشد حزب الله لبنان رسانه‌ای شد.

بیوگرافی زینب سلیمانی دختر سردار سلیمانی

بیوگرافی زینب سلیمانی دختر سردار سلیمانی قاسم سلیمانی معروف به سردار سلیمانی زادهٔ ۲۰ اسفند ۱۳۳۵ در کرمان در تاریخ ۱۳ دی ۱۳۹۸ به شهادت رسید. او در…

در مراسم رونمایی از کتاب آثار برگزیده مهرواره “همچون پدر؛ مهربان”، نرجس سلیمانی دختر سردار سلیمانی دلنوشته‌ای را منتشر کرد.

متن دلنوشته به این شرح است:

سلام قولا من رب رحیم
سلام علیکم

نمایشگاه محل عرضه فرهنگ است و کتاب جایگاه ثبت و ضبط آن، هر نمایشگاهی محدود در زمان و مکان است؛ مگر آن که از هر دو بند وقت و محل رهایی یابد و این رهایی برای مرتبه نخست از مجرای کتابت موجب آزاد گشتن از قید زمان گردید و با نسخه برداری بند مکان نیز برداشته شد. کتاب، ناجی فرهنگ است. ابزار انتقال پیام ادیان الهی است و در طول چندین هزار سال توانسته است این هویت اصیل خود را حفظ نماید. امروز در دوره پدید آمدن ابزار نو و تازه در دنیای مبتنی بر اسباب بدیع و پیدایش روش‌های نوین جهت انتقال مفاهیم و حتی تغییر شکل در خود کتاب و روش‌های نشر و انتقال آن کماکان در گروه‌های سنی نوباوه، خردسال، نوجوان کتاب به شکل سنتی نقش‌هایی برای ارتباط فرهنگی بر عهده دارد و هنوز این کتاب است که دوستی بی آزار، دانا و مهربان برای همه فرزندان ماست.
از سوی دیگر توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و کلام گوهربار ایشان در باب پدیده‌های اجتماعی و فرآورده‌های تاریخ انقلاب همچنین اشارات مکرر ایشان نسبت به قدردانستن و انتشار روایات درست و در دسترس جوانان قرار دادن این ابزار‌های انسان ساز و راهنما در قالب کتاب امری است مهم و خطیر؛ علاوه بر آن معظم له توجه و انعکاس خاطرات شفاهی را نیز در قالب کتاب به عنوان یک ابزار کاربردی و حتی ارجح در بهار و خزان سال ۱۳۹۲ تأیید فرموده اند.
هر چند هیچ عمل فرهنگی زمین کامل نیست و برای نیل به کمال بایستی پس از تولید هر فرآورده فرهنگی در بازبینی و تجدید ارزیابی نسبت به روش‌ها و حفظ اصالت پیام اقدام نمود.
در خاتمه بخشی از یادداشت پدر شهیدم بر یک کتاب نقل می‌گردد: «این خاطره ارزشمند و تکان دهنده که از یک عملیات سنگین ویژه هیجان انگیزتر است، نباید به این سادگی پردازش شود».
در واقع حضور همه اقشار مردم از خُرد و کلان در مراسم بدرقه نهایی سربازشان امری آنچنان فرهنگی است که رهبری جوهر آن را در قالب یک مکتب قابل شناخت تبیین فرمودند.

توصیه حاج قاسم به دخترش نرجس

توصیه سردار سلیمانی به فرزندشان، خانم نرجس سلیمانی در رابطه با مطالعه کتاب آنسوی مرگ.

 بیوگرافی نرجس سلیمانی  بیوگرافی سردار قاسم سلیمانی  دختران قاسم سلیمانی  همسر سردار قاسم سلیمانی  فرزندان سردار قاسم سلیمانی  اعضای شورای شهر تهران  شورای شهر تهران  رییس شورای شهر تهران  اخبار انتخابات ریاست جمهوری  اخبار بدون سانسور سیاسی

قاسم سلیمانی متولد ۲۰ اسفند ۱۳۳۵ است و در روستای قنات ملک در شهرستان رابر استان کرمان به دنیا آمد. سردار سلیمانی دارای دو فرزند بنام های محمدرضا و زینب است و از چهره های محبوب مردمی است که توسط آمریکا به شهادت رسید.

بیوگرافی نرجس سلیمانی بیوگرافی سردار قاسم سلیمانی دختران قاسم سلیمانی همسر سردار قاسم سلیمانی فرزندان سردار قاسم سلیمانی اعضای شورای شهر تهران شورای شهر تهران رییس شورای شهر تهران اخبار انتخابات ریاست جمهوری اخبار بدون سانسور سیاسی

حسین و نرجس فرزندان شهید سردار حاج قاسم سلیمانی

بیوگرافی نرگس (نرجس) سلیمانی دختر حاج قاسم و کاندید شورای شهر تهران

نرجس سلیمانی دختر سردار سلیمانی کاندید شورای شهر تهران

بر اساس گزارش خبرگزاری های داخلی فارس و ایسنا و خبرآنلاین نرجس سلیمانی،دختر بزرگ شهید سردار سلیمانی که برای کاندیداتوری در شورای شهر تهران ثبت‎‌نام کرده بود، در فهرست نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب قرار گرفت که در زیر اسامی را میبنید:

۱. احمد صادقی
۲. پرویز سروری
۳. جعفر بندی‌شربیانی
۴. جعفر تشکری هاشمی
۵. حبیب کاشانی
۶. سیدمحمد آقامیری
۷. زهرا شمس احسان
۸. سوده نجفی
۹. سیداحمد علوی
۱۰. علی‌اصغر قائمی
۱۱. علیرضا نادعلی شهرستانکی
۱۲. محمد آخوندی
۱۳. مهدی اقراران
۱۴. مهدی بابایی
۱۵. مهدی پیرهادی
۱۶. مهدی چمران
۱۷. مهدی عباسی
۱۸. میثم مظفر
۱۹. ناصر امانی
۲۰. نرجس سلیمانی
۲۱. نرگس معدنی‌پور

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.