کارما GSe-6 مدل ۲۰۲۱؛ ترکیبی از یک سدان مجلل و تمام الکتریکی

0

کارما ۲۰۲۱ ترکیبی از یک سدان زیبا، مجلل و تمام الکتریکی است که دامنه رانندگی آن بیش از ۴۸۲ کیلومتر خواهد بود.

کارما ۲۰۲۱ ترکیبی از یک سدان زیبا و مجلل است که با سه پیشرانه ارائه می شود. GS-۶ از یک پیشرانه هیبریدی پلاگین بهره می‌برد، Revero GT پیش رو نیز یک پلاگین هیبریدی دارد که شرکت ادعا می‌کند عملکرد بسیار بیشتری از GS-۶ ارائه می‌دهد.

سومین عضو خانواده کارما GSe-۶ تمام الکتریکی است که دامنه ادعای رانندگی آن بیش از ۴۸۲ کیلومتر خواهد بود. هر سه مدل کارما از یک پیکربندی چهار صندلی در یک فاصله محوری طولانی برخوردار هستند که با بار‌های لوکس در اندازه کامل مانند آئودی A۸ و مرسدس بنز کلاس S همسو است اما ابعاد کلی سه کارما مشابه سدان‌های اسپرت ​​سایز متوسط ​​مانند BMW سری ۸ گرن کوپه و پورشه پانامرا است.

کارما کابین آن‌ها را با مواد پیشرفته و گزینه‌های سفارشی و همچنین مجموعه‌ای از ویژگی‌های محبوب و پیشرفته تجلیل می‌کند. سیستم هیبریدی GS-۶ توانی معادل ۵۳۶ اسب بخار تولید می‌کند و دارای برد الکتریکی دارای رتبه EPA تا ۱۰۰ کیلومتر است. پیش بینی می‌شود که موتور چهار چرخ متحرک Revero GT بیش از ۱۱۰۰ اسب داشته باشد، اما اطلاعات دقیقی از آن منتشر نشده است.

https://cdn.yjc.news/files/fa/news/1400/3/25/14152183_273.jpg

کارما Automotive، در کالیفرنیا مستقر است و به دنبال جذاب کردن نمونه کار‌ها با یک خودرو برای مخاطبان بیشتری است. به همین منظور، ۲۰۲۱ GS-۶ را به عنوان نسخه مقرون به صرفه ای از Revero معرفی کرده است.  کارما همچنین یک مدل الکتریکی خالص، GSe-۶ را در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ ارائه خواهد کرد.

هر GS-۶ از یک پیشرانه پلاگین هیبریدی بهره می‌برد که از یک موتور ۱.۵ سیلندر توربو شارژ شده ۱.۵ لیتری توربو استفاده می‌کند که اساساً به عنوان یک ژنراتور برای موتور‌های الکتریکی دوگانه عمل می‌کند. آن‌ها خروجی ترکیبی ۵۳۶ اسب بخار و ۵۵۰ پوند فوت گشتاور تولید می‌کنند.

https://cdn.yjc.news/files/fa/news/1400/3/25/14152181_104.jpg

کارما می‌گوید این تنظیمات به سدان اجازه می‌دهد تا در ۴.۵ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.  GS-۶ Sport گران قیمت از ۷۴ پوند فوت گشتاور اضافی و تنظیم متفاوت بهره می‌برد که زمان ادعا شده صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را به ۳.۹ ثانیه کاهش می‌دهد.

مجموعه‌ای از چرخ‌های ۲۱ اینچی استاندارد و ۲۲ اینچی اختیاری هستند. ما اطلاعات فنی زیادی در مورد GSe-۶ یا Revero GT آینده نداریم، اما کارما می‌گوید این پیشرانه چهار چرخ محرک و بیش از ۱۱۰۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت. بر اساس برآورد‌های دولت، کسانی که گزینه بزرگتر چرخ ۲۲ اینچی را در GS-۶ یا Revero GT انتخاب کنند، نرخ MPGe کمتری را مشاهده می‌کنند.

https://cdn.yjc.news/files/fa/news/1400/3/25/14152180_552.jpg

در داخل، کارما GS-۶ و Revero GT طراحی و چیدمان مشابه Fisker Karma اصلی را دارند که بیش از یک دهه پیش به نمایش درآمد. با این حال، نسخه‌های جدید دارای ویژگی‌های مدرن تری  مانند یک پشت آمپری کاملاً دیجیتالی هستند. کابین هنوز هم به زیبایی با سطوح چرمی دوخته شده و با مواد غنی شامل فیبر‌های چوب یا کربن منصوب شده است.

قیمت کارما ۲۰۲۱ بهترین خودرو اسپرت خودرو الکتریکی بهترین خودرو برقی تازه های خودرو معرفی خودرو مجله خودرو سایت تخصصی خودرو

نکته‌ای که در فضای داخلی این سدان غیرمعمول است، پیکربندی استاندارد چهار صندلی آن است، در هر طرف مسافران با یک کنسول مرکزی که طول زیادی را شامل می‌شود، از هم جدا می‌شوند. در زیر این تونل بسته باتری اتومبیل قرار دارد و بالای آن چمدان‌ها، محفظه‌های ذخیره سازی و کلید‌های پنجره برای افراد در هر دو ردیف قرار دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.