معرفی پورشه ماکان ۲۰۲۲ +عکس

0

پس از مدتی انتظار، بالاخره شاهد انتشار رسمی مشخصات کامل پورشه ماکان ۲۰۲۲ هستیم.

”قیمت پایه پورشه ماکان ۲۰۲۲ در تریم پایه، S و GTS به ترتیب ۵۴,۹۰۰، ۶۵,۴۰۰ و ۷۹ هزار دلار اعلام شده است.با حذف ماکان توربو، اکنون عنوان قدرتمندترین نسخه ماکان به مدل GTS رسیده که پیشرانه ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری توئین توربو به قدرت ۴۳۴ اسب­‌بخار را در اختیار دارد. پورشه اعلام نموده که در صورت سفارش پکیج Sport Chrono برای این مدل، شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت به ۴.۱ ثانیه می‌رسد و حداکثر سرعت نیز برابر با ۲۷۰ کیلومتر برساعت خواهد بود.
اما ضعیف‌ترین مدل پورشه ماکان نیز به پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ مجهز است، که ۲۶۱ اسب­‌بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می­‌کند. پورشه ماکان S هم در جایگاهی میان دو مدل مذکور قرار دارد و ۳۷۵ اسب‌­بخار قدرت در اختیار راننده قرار می‌­دهد.

پورشه ماکان قیمت پورشه ماکان مشخصات پورشه ماکان مشخصات پورشه ماکان 2019 مشخصات فنی پورشه ماکان معایب و مزایای پورشه ماکان محصولات جدید پورشه اخبار شرکت پورشه معرفی خودرو مجله خودرو

تمامی نسخه‌­های پورشه ماکان به سیستم چهار چرخ محرک و جعبه‌دنده ۷ سرعته دوکلاچه PDK مجهز شده‌اند.

در پورشه ماکان GTS شاهد نصب سیستم ترمز Porsche Surface Coated، سیستم تعلیق تطبیق‌­پذیر و البته افزایش ۱۵ درصدی سفتی کمک­‌فنرها نسبت به نسل قبلی GTS خواهیم بود. در صورت سفارش اسپرت پکیج برای این مدل، علاوه بر دریافت جزئیات اسپرت کرونو پکیج و سیستم تقسیم گشتاور پورشه، موارد دیگری شامل آینه­‌های جانبی مشکی براق، رینگ‌های ۲۱ اینچی GT Design، تنظیم ۱۸ گانه صندلی­‌ها و برخی جزئیات مشکی رنگ روی بدنه هم به خودرو اضافه می‌­شود.

https://cdn.bama.ir/uploads//BamaImages/News/75df3f1c-c19b-4ca3-b9d3-525d451a3b99/article_637624574467317406_thumb_960_542.jpg

تغییرات چهره پورشه ماکان ۲۰۲۲ در فرم ورودی‌های جریان هوا روی سپر جلو، دیفیوزر مشکی عقب، قطعه پلاستیکی روی بخش جانبی بدنه و هفت طرح جدید برای رینگ‌های ۱۹ یا ۲۱ اینچی خلاصه شده است.

تغییرات فضای کابین نیز جزئی بوده و به تغییراتی در طراحی کنسول میانی در راستای کاهش دکمه­‌ها، افزایش فضا و طرح جدید فرمان مشابه با مدل ۹۱۱ محدود شده است.

https://cdn.bama.ir/uploads//BamaImages/News/75df3f1c-c19b-4ca3-b9d3-525d451a3b99/Content/FotoJet(18)637624579372556874.jpg

نمایشگر ۱۰.۹ اینچی لمسی روی داشبورد، ساعت آنالوگ، مجموعه­‌ای از سامانه­‌های ایمنی و دستیار راننده همچون دستیار پارک، حرکت بین خطوط و غیره، از سایر موارد قابل ذکر درباره امکانات رفاهی این کراس‌اور آلمانی است.

قیمت پایه پورشه ماکان ۲۰۲۲ در تریم پایه، S و GTS به ترتیب ۵۴,۹۰۰، ۶۵,۴۰۰ و ۷۹ هزار دلار اعلام شده که از اوایل سال ۲۰۲۲ در نمایندگی­‌های پورشه موجود خواهند بود. لازم به ذکر است که به زودی نسخه برقی پورشه ماکان نیز معرفی خواهد شد، تا این کراس‌اور آلمانی نیز به جمع خودروهای برقی بپیوندد.

منبع:باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.