تانک جدید چینی که ادعای رقابت با لندکروزر را دارد (+عکس)

0

تانک ۶۰۰ به‌ عنوان دومین محصول برند تازه تأسیس تانک، چندی پیش با انتشار اسکچ‌ها و تصاویر غیررسمی، توجهات را به خود جلب کرد.

این شاسی‌ بلند جدید چینی قرار است رسماً آخر همین ماه در نمایشگاه چنگدو معرفی شود اما پیش از آن، تانک اولین تصاویر رسمی از ۶۰۰ را منتشر کرده است. این خودرو به‌عنوان یک آفرودر لوکس، خود را رقیبی برای تویوتا لندکروزر می‌داند.

تانک ۶۰۰ با استایلی جعبه‌ای شکلی، سعی در ایجاد نمای لوکسی داشته است. همچنین گفته شده در طراحی این خودرو از معماری امپراطوری‌های چین باستان الهام گرفته شده است.

قیمت تویوتا لندکروزر بهترین شاسی بلند چینی قیمت شاسی بلند چینی مشخصات شاسی بلند چینی ایمن ترین خودرو چینی مجله خودرو معرفی خودرو قیمت شاسی بلند سایت تخصصی خودرو

در جلوی خودرو، جلوپنجرهٔ شش‌ضلعی بسیار بزرگی طراحی شده که لوگوی تانک هم در اندازهٔ بزرگی در میانهٔ آن خودنمایی می‌کند.

در طرفین این جلوپنجره، چراغ‌های نسبتاً ساده‌ای جای گرفته‌اند و دی‌لایت‌های C شکلی هم روی سپر تعبیه شده‌اند.

همچنین برای افزایش حس تجمل، در این قسمت به‌طور گسترده‌ای از کروم استفاده شده است. پروفیل جانبی خودرو با خطوط صاف و معمولی، نمای ساده‌ای دارد اما مثل همهٔ خودروهای لوکس، در اینجا از رینگ‌های کرومی و زه کرومی دور پنجره‌ها استفاده شده تا به بیننده القا کند که با شاسی‌بلند لوکسی طرف است.

https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2021/08/Tank-600-3.jpg

تانک ۶۰۰ در طراحی عقب اما از تانک ۳۰۰ الهام گرفته و همان ویژگی‌ها را ادامه داده است؛ بنابراین در اینجا هم چرخ زاپاس روی درب صندوق و چراغ‌های عمودی به چشم می‌خورد اما این چراغ‌ها حالا کمی بزرگ‌تر بوده و گرافیکی چهارقسمتی دارند.

این خودرو ۵,۰۷۰ میلی‌متر طول، ۱,۹۳۴ میلی‌متر عرض و ۱,۹۰۵ میلی‌متر ارتفاع داشته و فاصلهٔ محوری آن ۲,۸۵۰ میلی‌متر است؛ بنابراین، تانک ۶۰۰ از لحاظ اندازه از پرادو بزرگ‌تر بوده و بیشتر به لندکروزر نزدیک است. هنوز تصویری از داخل این خودرو منتشر نشده و برای دیدن کابین آن باید تا نمایشگاه چنگدو صبر کنیم.

قیمت تویوتا لندکروزر بهترین شاسی بلند چینی قیمت شاسی بلند چینی مشخصات شاسی بلند چینی ایمن ترین خودرو چینی مجله خودرو معرفی خودرو قیمت شاسی بلند سایت تخصصی خودرو

تانک ۶۰۰ در بخش قوای محرکه به یک پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توربو با ۳۵۰ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور به همراه یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک مجهز شده که هردو برای اولین بار به‌طور مستقل توسط خود گریت وال توسعه پیدا کرده‌اند؛ بنابراین درحالی‌که تقریباً همهٔ شاسی‌بلندهای بزرگ چینی به پیشرانه‌های چهار سیلندر مجهز هستند، چنین قوای محرکهٔ قدرتمند و پیشرفته‌ای می‌تواند برگ برندهٔ مهمی برای تانک ۶۰۰ باشد.

به‌ طور کلی، این خودروی قابل‌توجهی از یک شرکت چینی محسوب می‌شود که احتمالاً حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت ولی بااین‌حال باید صبر کرد و دید که آیا می‌تواند روند موفق تانک ۳۰۰ را ادامه دهد یا نه.

منبع:پدال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.