به‌روز رسانی پورشه برای تایکان ۲۰۲۲

0

برای حفظ طراوت خودروهای برقی تایکان و تایکان کراس‌توریسمو در میان رقبا، پورشه این دو خودرو را با بروزرسانی در فناوری و چند رنگ جدید برای سال ۲۰۲۲ معرفی کرده است. عرضه این خودروها در ایالات متحده از اواخر سال جاری آغاز خواهد شد.

”مجموعه رنگ‌های پورشه برای تایکان ۲۰۲۲، یادآور محصولات کلاسیک این خودروساز آلمانی خواهد بود.“مهمترین تغییرات فنی تایکان ۲۰۲۲ به مدیریت گرمایی پیشرانه و بهبود زمان شارژ مربوط می­‌شود. درواقع محصول پورشه قادر است گرمای اضافی حاصل از اجزای الکتریکی را برای تنظیم دمای مجموعه باتری بکارگیرد. البته پورشه فعلاً درباره میزان تغییر زمان شارژ سخنی به میان نیاورده است.

قیمت پورشه تایکان مشخصات پورشه تایکان پورشه تایکان محصولات جدید پورشه اخبار شرکت پورشه بهترین خودروهای 2022 دنیای خودرو مجله خودرو

پورشه دو مجموعه رنگ Paint to Sample و Paint to Sample Plus را برای تایکان ۲۰۲۲ پیشنهاد کرده است. مجموعه اول شامل ۶۵ رنگ است، که برخی از آن‌ها همچون آبی Moonlight، سبز Acid، ارغوانی Rubystar و آبی Riviera، یادآور محصولات کلاسیک این خودروساز آلمانی خواهد بود. در مجموعه Paint to Sample Plus، امکان سفارش هر طیف رنگ بنابر سلیقه مشتری وجود دارد.

دستیار پارک با کمک ریموت، قابلیت جدید دیگری است که برای تایکان ۲۰۲۲ پیش‌­بینی شده است. این سامانه امکان ورود و خروج به فضای پارک و پارک دوبل بدون حضور راننده را فراهم می­‌کند. برای استفاده از این سامانه لازم است ابتدا راننده آن را فعال کرده و سپس از خودرو خارج شود و یا این‌که از طریق نرم‌­افزار تلفن همراه آن را کنترل کند.

https://cdn.bama.ir/uploads//BamaImages/News/d9de7bba-4051-4dfa-9a61-faa8e352c4db/Content/06637655709578329065.jpg

پشتیبانی سیستم اطلاعات سرگرمی از اندروید اتو با اتصال پورت USB-C، دستیار صوتی Voice Pilot و مسیریاب ماهواره­ای با امکان محاسبه سریع‌تر مسیر، سایر قابلیت­‌های تازه‌­ای است که در دسترس مالکان هردو نسخه از تایکان ۲۰۲۲ قرار دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.