بیوگرافی فهیمه مومنی بازیگر سینما و تلویزیون+ عکس همسر

0

فهیمه مومنی fahime momeni متولد ۲۳ آذر ۱۳۶۵ در خمام گیلان ، بازیگر سینما و تلویزیون است  فارغ التحصیل لیسانس رشته جغرافیا از دانشگاه پیام نور بندرانزلی می باشد که فعالیت خود را با تئاتر و سپس استندآپ کمدین شروع کرد و حالا در تلویزیون حضور دارد.

بیوگرافی فهیمه مومنی همسر فهیمه مومنی بیوگرافی بازیگران اینستاگرام بازیگران اخبار بازیگران بازیگران زن ایرانی عکس جدید بازیگران اخبار فیلم و سریال

تحصیلات

از مدارس شهید مسیب ، دهخدا و کوثر تحصیلات خود را آغاز کرد و در دبیرستان فاطمیه دیپلم خود را در شته علوم انسانی دریافت کرد او سپس پیش دانشگاهی را در مدرسه الزهرا گذراند و در نهایت وارد دانشگاه پیام نور شد.

تئاتر از ۱۴ سالگی

بصورت جدی فعالیت خود را در عرصه بازیگری از سال ۱۳۷۹ وقتی ۱۴ ساله بود با نمایش «راحیل» به کارگردانی زینب شعبانی بروی صحنه رفت او در ادامه از سال ۱۳۸۱ در کلاس های بازیگری آقای «رضا حقی» حاضر شد.

بیوگرافی فهیمه مومنی همسر فهیمه مومنی بیوگرافی بازیگران اینستاگرام بازیگران اخبار بازیگران بازیگران زن ایرانی عکس جدید بازیگران اخبار فیلم و سریال

از تئاتر تا کار تصویری

از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۷ از دنیای هنر و بازیگری فاصله گرفت تا اینکه مجددا در سال ۸۸ با بازی نمایش «روز دروغ» به کارگردانی علی حلوی به عرصه تئاتر بازگشت سپس در ادامه با تله فیلم «زندگی در اعماق فنجان قهوه» به کارگردانی کامبیز کاشفی وارد کار تصویر شد.

از استند آپ تا قاب تلویزیون

در سال ۱۳۹۲ اجراهای تئاتر خیابانی را تجربه کرد تا اینکه بعنوان اولین زن در استان گیلان در شهریور ۱۳۹۳ وارد عرصه استندآپ شد خانم مومنی سپس سال ۱۳۹۵ در سریال «پرستاران» و «بازگشت» حضور داشت و در سال ۹۶ هم در سریال «ستایش» حضور داشت.

بیوگرافی فهیمه مومنی همسر فهیمه مومنی بیوگرافی بازیگران اینستاگرام بازیگران اخبار بازیگران بازیگران زن ایرانی عکس جدید بازیگران اخبار فیلم و سریال

ازدواج و همکاری با همسر

فهیمه مومنی سال ها پیش با همسرش آقای «مهرزاد فکری» ازدواج کرده است که تجربه زیادی همکاری با او در تئاتر و جلوی دوربین دارد اجرای تئاتر خیابانی در سال ۱۳۹۲ و بازی در سریال «نیمه پنهان ماه» و سریال «بازگشت» از جمله کارهای مشترک این زوج هنرمند می باشد.

مهرزاد (محمد) فکری متولد ۱۳۵۹ در خمام فعالیت خود را با تئاتر های آموزشگاه نزد آقای محمدپور آغاز کرد و سال ۱۳۸۱ با تله فیلم «روزگار عاشقی» جلوی دوربین رفت.

الگوها

الگوی هنری ام در ایران لیلا خاتمی ، ترانه علیدوستی و باران کوثری است و در خارج از کشور نیز بازی های خانم «نیکول کیدمن» را دوست دارم.

شعرسرایی

به جز بازیگری علاقه زیادی به شعر و سرودن شعر دارم و هر از چند گاهی سخنی از دل بر می اید و بر کاغذ نقش می بندد اگر بازیگر نمی شمد همان رشته تحصیلی را ادامه می دادم و ژئوگراف می شدم چون علاقه زیادی به علوم مرتبط به زمین دارم.

بزرگترین مشوق من همسرم بوده و هست ، همچنین از حمایت ها و کمک های بی دریغ ماردم سپاسگذارم.

بهترین اجراهای من

بهترین اجرا زنده من در استندآپ کمدی به شخصیت «پری» باز می گردد و بازی در تله فیلم «راه» و سریال «ستایش» هم از بهترین کارهای تلویزیونی ام هستند در این دو سریال کاراکتر مثبت داشتم که من این نوع نقش ها را بیشتر می پسندم و بینندگان هم با این نوع نقش ها بهتر ارتباط برقرار می کنند.

هدفم فعلا سیمرغ فجر است

انگیز اصلی من از بازیگر شدن ، عشق و علاقه زیادی بود که به این رشته هنری داشتم و بزرگترین آرزویم در عرصه بازیگری دریافت جایزه سیمرغ فجر است ، امیدوارم به یاری خداوند و تلاش خود در آینده دریافت نمایم.

منبع:فوتوکده

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.