کم استهلاک‌ترین خودرو چینی در بازار خودرو ایران

0

با توجه به افزایش روزمره هزینه‌های زندگی، اغلب افرادی که به خودروهای چینی علاقه دارند به دنبال انتخاب و خرید کم استهلاک‌ترین خودرو چینی از میان مدل‌های مختلف موجود در بازار خودرو ایران هستند. در حال حاضر بیش از ده سال از حضور خودروهای چینی در بازار ایران می‌گذرد که در ابتدا محصولات از کیفیت قابل قبولی برخوردار نبودند اما به مرور زمان خودروهای چینی باکیفیت روانه بازار خودرو ایران شدند و توانستند بازار بسیار خوبی در ایران پیدا کنند. از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در هنگام خرید خودرو، می‌توان به استایل جذاب، مشخصات فنی و قیمت اشاره کرد اما باید در نظر داشت که مهمترین مساله در انتخاب خودرو، هزینه نگهداری آن است. در واقع به هزینه‌ مشخص در بازه زمانی معین که مالک خودرو باید پرداخت کند، «استهلاک خودرو» گفته می‌شود؛ از این‌رو هر چه تکنولوژی و کیفیت ساخت خودرو افزایش یابد، میزان استهلاک و هزینه‌های نگهداری خودرو کاهش پیدا می‌کند. بسیاری از علاقه‌مندان به خودروهای چینی، سوالاتی از قبیل هزینه نگهداری خودروهای چینی در بلند مدت چقدر است؟ کم استهلاک‌ترین خودرو چینی در بازار ایران کدام است؟ را در ذهن دارند. در اینجا سعی خواهیم کرد تا برخی از کم استهلاک‌ترین خودرو چینی بازار از لحاظ کیفیت ساخت، طول عمر قطعات و هزینه‌های سرویس دوره‌ای را به شما معرفی کنیم؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

چند نمونه از کم استهلاک‌ترین خودرو چینی موجود در بازاردر سال‌های اخیر خودروهای چینی توانستند با افزایش کیفیت ساخت به محصولات پرطرفدار در بازار خودرو ایران تبدیل شوند و بازار بسیار خوبی پیدا کنند. اغلب افرادی که به خرید خودروهای چینی تمایل نشان می‌دهند، این سوال را در ذهن دارند که کم استهلاک‌ترین خودرو چینی در بازار خودرو ایران کدام است؟! در ادامه چند نمونه از خودروهای چینی با کمترین هزینه نگهداری را معرفی می‌کنیم:

فروش ویژه مدیران خودرو شرایط فروش محصولات مدیران خودرو قیمت چری تیگو 5 شرایط فروش اقساطی تیگو 5 امکانات تیگو 5 تیگو 5 قیمت شرایط فروش چری تیگو 5 فروش ویژه چری تیگو 5 مدیران خودرو تیگو 5 مشخصات تیگو 5 Chery Tiggo 5

۱-تیگو ۵؛ شاسی بلند چینی کم‌دردسر

 

یکی از محبوب‌ترین محصولات چری، تیگو ۵ به‌شمار می‌آید که در کنار سایر محصولات مدیران خودرو نظیر ام وی‌امX33 به عنوان پرفروش‌ترین خودرو چینی بازار مطرح می‌شود. موتور تنفس طبیعی این مدل خودرو در مقابل رقبای توربو از مشکلات کمتری برخوردار بوده و طول عمر بالا قطعات آن به واسطه کیفیت مطلوب، سبب شده تا کمتر به تعویض قطعه نیاز باشد؛ از این‌رو خودرو تیگو ۵ از شاسی بلندهای چینی کم‌دردسر و کم استهلاک بازار محسوب می‌شود. اگرچه هزینه سرویس دوره‌ای چری تیگو ۵ نسبت به خودروهای داخلی بیشتر است اما همچنان با اغلب خودروهای کره‌ای و ژاپنی از حیث هزینه نگهداری فاصله زیادی دارد.

 

لیفان ۸۲۰؛ جوان ‌پسند، اسپرت و کم هزینه

 

لیفان ۸۲۰ از قدرتمندترین و حجیم‌ترین خودروهای سدان چینی موجود در بازار بوده که با استایل جذاب به محصولی جوان ‌پسند و اسپرت تبدیل شده است. ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی خاص این خودرو نظیر بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا، نصب سیستم تایمینگ متغیر سوپاپ‌ها، استاندارد آلایندگی یورو ۵ و کیفیت عالی قطعات سیستم تعلیق در کنار امکانات رفاهی و ایمنی فوق‌العاده سبب شده است تا ایفان ۸۲۰ در مقایسه با بسیاری از خودروهای داخلی و کره‌ای از استهلاک کمتری برخوردار باشد. اگرچه قیمت قطعات این مدل خودرو به دلیل کیفیت بالا نسبتا گران بوده اما میزان خرابی قطعه بسیار پایین است؛ از این‌رو به عنوان یکی از کم استهلاک‌ترین خودرو چینی موجود در بازار شناخته می‌شود.

قیمت جک S3 مشخصات جک s3 مقایسه جک S3 قیمت ام وی ام X22 مقایسه ام وی ام X22 مشخصات ام وی ام X22 معایب و مزایای ام وی ام X22 بررسی چانگان cs35 امکانات چانگان CS35 فروش چانگان CS35 مقایسه چانگان CS35 معایب چانگان CS35 مشخصات چانگان CS35 مقایسه خودرو

۳-چانگان CS35؛ خودرو شاسی بلند چینی کم هزینه

خودرو چانگان CS35 با کیفیت ساخت قابل قبول، مونتاژ عالی، سیستم تعلیق کارآمد و قیمت مناسب قطعات به یکی از کم استهلاک‌ترین خودرو چینی در بازار تبدیل شده است. موتور اقتصادی خودروی مونتاژی سایپا با مشخصات فنی قابل قبول سبب شده است تا این خودرو از هزینه نگهداری بسیاری کمی برخوردار شود. همچنین امکانات ایمنی و رفاهی فوق‌العاده چانگان Cs35 در کنار کیفیت قطعات و قیمت مناسب قطعات یدکی، این خودرو شاسی بلند چینی را به خودرویی کم هزینه در ایران تبدیل کرده است.

۴-هاوال H2 ؛ خودرو شاسی بلند چینی با کیفیت

‌ هاوال H2 از محصولات گروه بهمن است که از کیفیت ساخت فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده و مونتاژ قطعات در آن به خوبی انجام شده است. هماهنگی عالی بین موتور و گیربکس هوشمند هاوال در کنار کیفیت متریال و تجهیزات داخلی سبب شده است تا این مدل خودرو چینی تقریبا به تعمیر یا تعویض قطعات نیازی نداشته باشد و تنها هزینه جانبی آن به سرویس دوره‌ای مربوط شود؛ از این‌رو هاوال H2 را می‌توان یکی از کم استهلاک‌ترین خودرو چینی موجود در بازار ایران معرفی کرد.

قیمت آریزو 6 مشخصات آریزو 6 شرایط فروش آریزو ۶ ثبت نام آریزو ۶ اخبار مدیران خودرو شرایط فروش محصولات مدیران خودرو فروش ویژه خودرو

۵-آریزو ۵؛ نماینده باکیفیت چری در بین خودروهای چینی

آریزو ۵ از سدان‌های تولیدی شرکت چری و مونتاژ مدیران خودرو به‌شمار می‌آید که در نسخه‌های دنده‌ای و اتومات با کیفیت ساخت عالی روانه بازار خودرو ایران شده است. کم مصرف بودن این مدل خودرو چینی (مصرف سوخت ترکیبی ۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر) در کنار هزینه‌های کم سرویس‌های دوره‌ای در مقایسه با سایر محصولات چینی سبب شده است تا آریزو ۵ به عنوان یکی از کم استهلاک‌ترین خودرو چینی بازار شناخته شود و بتواند نظر بسیاری از طرفداران خودرو‌های چینی را به سمت خود معطوف کند.

جمع‌بندیدر حال حاضر با افزایش هزینه‌های روزمره زندگی و قیمت سوخت در کشور، بسیاری از افرادی که به خرید خودرو چینی از میان انواع مدل‌های موجود در بازار تمایل دارند، در کنار جذابیت ظاهری و قیمت مناسب به دنبال کم استهلاک‌ترین خودرو چینی موجود در بازار ایران هستند. در این مطلب به ۸ نمونه از خودروهای سدان و شاسی بلند چینی بازار ایران با هزینه نگهداری پایین اشاره کردیم تا متقاضیان با اطلاعات کافی به خرید خودرو با توجه به بودجه و نیازشان اقدام کنند.

منبع:خودروبانک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.