رونمایی از فولکس‌واگن T-Roc نسخه Edition Blue

0

هرچند تجربه برخی خودروسازان در ساخت شاسی‌­بلند روباز به شکست ختم شده، ولی بد نیست بدانید که لقب پرفروش‌­ترین خودروی روباز در آلمان به فولکس‌­واگن T-Roc تعلق دارد. اکنون نسخه تازه‌­ای از این کراس‌­اور کوچک عرضه شده تا نظر تعداد بیشتری از خریداران را به سوی آن جلب کند.

”قرار است تنها ۸۰۰ دستگاه از نسخه Edition Blue فولکس‌­واگن T-Roc R-Line در بازار آلمان به فروش برسد.“این نسخه که با لقب Edition Blue برای سری R-Line از این خودرو معرفی شده، غیر از قطعات ظاهری متعلق به این سری، با پوشش مات آبی ravenna و برخی جزئیات مشکی متعلق به مجموعه Black Style تزئین شده است. مجموعه مذکور شامل رینگ‌های ۱۸ اینچی، آینه­‌های جانبی، نوار حاشیه جلوپنجره، دستگیره درها، باله عقب و خروجی اگزوز با پوشش مشکی خواهد بود.

براساس اعلام فولکس‌­واگن، این نخستین محصول خودروساز آلمانی است، که با پوشش رنگ مات از خط تولید خارج می‌­شود.

مشتریان این محصول می­‌توانند آن را در دو رده تجهیزات سفارش دهند. در تریم Edition که به عنوان مدل پایه شناخته می­‌شود، امکاناتی شامل نمایشگر مرکزی با رابط کاربری Discover Media و امکان ارتباطی App Connect، چراغ‌های LED، دستیار پارک، گرمکن فرمان، تهویه مطبوع دومنطقه­‌ای، پکیج زمستانی و مواردی دیگر پیش‌­بینی شده است.


فولکس‌واگن T-Roc نسخه Edition Blue

اما بشنوید از تریم کامل‌تر Edition Plus که امکانات رفاهی بیشتری شامل رینگ‌های ۱۹ اینچی مشکی مشابه با مدل‌های سری R، سیستم تعلیق فعال DCC، شارژ بی‌سیم تلفن همراه، دستیار صوتی، سیستم صوتی Beats به قدرت ۴۰۰ وات و شش بلندگو، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌­ای، سیستم ضدسرقت به همراه آلارم و پکیج چرم Vienna را به همراه دارد.

قوای محرکه فولکس‌واگن T-Roc R-Line از پیشرانه ۱.۵ لیتری TSI تامین می‌شود، که ۱۵۰ اسب‌­بخار قدرت را از طریق جعبه‌دنده ۷ سرعته دوکلاچه اتوماتیک به چرخ‌های جلو ارسال می­‌کند.


فولکس‌واگن T-Roc نسخه Edition Blue

قرار است تنها ۸۰۰ دستگاه از نسخه Edition Blue فولکس‌­واگن T-Roc R-Line در بازار آلمان به فروش برسد. شماره اختصاصی هریک از نمونه­‌ها در پوشش داخلی در نصب می­‌شود.

قیمت تریم Edition برابر با ۴۲,۵۶۵ و تریم Edition Plus هم ۴۷,۴۹۰ یورو تعیین شده است.

مترجم : باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.