معرفی لندرور دیسکاوری نسخه Metropolitan Edition

0

شرکت لندرور با معرفی نسخه متروپولیتن ادیشن (Metropolitan Edition) از دیسکاوری ۲۰۲۳، تعداد اعضای خانواده این محصول را افزایش داده است. قیمت پایه این خودرو ۷۵,۳۰۰ دلار تعیین شده است، که هزینه ۱۳۵۰ دلاری حمل تا محل نمایندگی نیز به آن اضافه می­‌شود.

معرفی لندرور دیسکاوری نسخه Metropolitan Edition

”تنها گزینه قابل نصب در زیر کاپوت این نسخه، پیشرانه ۳ لیتری شش سیلندر مجهز به توربوشارژر و فناوری هیبرید-خفیف ۴۸ ولتی است، که ۳۵۵ اسب­‌بخار قدرت تولید می‌کند.“نسخه متروپولیتن ادیشن از لندرور دیسکاوری ۲۰۲۳ براساس تریم R-Dynamic HSE از این خودرو شکل گرفته است و به مواردی همچون جلوپنجره و نشان Discovery به رنگ اطلسی، جزئیات نقره‌­ای در پایین سپر جلو، رینگ‌های ۲۲ اینچی با اجزای خاکستری براق و کالیپر ترمزهای مشکی مجهز شده است.

در فضای کابین هم با تریم تیتانیوم روبرو هستیم، که برخی امکانات همچون نمایشگر هداپ، گرمکن فرمان، تهویه مطبوع چهار منطقه‌­ای و گرمکن صندلی‌های ردیف سوم با تنظیم برقی را به صورت استاندارد به همراه دارد.

https://cdn.bama.ir/uploads//BamaImages/News/f9345ea6-22d4-4a3c-9364-b7aaae497491/Content/03637700760767223583.jpg

تنها گزینه قابل نصب در زیر کاپوت این نسخه، پیشرانه ۳ لیتری شش سیلندر مجهز به توربوشارژر و فناوری هیبرید-خفیف ۴۸ ولتی است، که ۳۵۵ اسب­‌بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها ارسال می­‌کند. ظرفیت یدک­‌کشی این خودرو هم ۳,۷۱۹ کیلوگرم اعلام شده است.


لندرور دیسکاوری نسخه Metropolitan Edition

علاوه بر این نسخه، لندرور تمام نسخه­‌های دیسکاوری مدل ۲۰۲۳ را نیز مورد بروزرسانی قرار داده است، که مواردی مثل شارژ بی‌سیم تلفن همراه، گرمکن صندلی­‌های جلو، کروزکنترل خودکار، سیستم صوتی Meridian و تهویه سه منطقه­‌ای را به صورت استاندارد به همراه خواهند داشت. در تریم R-Dynamic نیز شاهد پوشش مشکی براق سقف خواهیم بود.

قیمت لندرور دیسکاوری ۲۰۲۳ کمی افزایش یافته است، بگونه­‌ای که نسخه پایه اکنون با ۲۷۰۰ واحد افزایش نسبت به مدل ۲۰۲۲، با قیمت ۵۶,۶۰۰ دلار به فروش می­‌رسد.

مترجم : باما

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.