معرفی خودرو آئودی A8 L هورش + عکس و مشخصات

0

آئودی قصد دارد نسخه تازه­‌ای از بزرگترین سدان خود یعنی A8 را در جریان نمایشگاه خودرو گوانگژو رونمایی کند. اما پیش از این اقدام، تصاویر این مدل یعنی A8 L هورش (Horch) را در اختیار رسانه‌­ها قرار داده است.

افزایش ۱۳ سانتی‌متری فاصله بین محورها نسبت به آئودی A8 استاندارد، طول کلی A8 L هورش را به ۵.۴۵ متر رسانده است.یکی از نکات جالب این خودروی لوکس مخصوص بازار چین، قرار گرفتن نشان هورش روی بدنه است، تا ریشه­‌های اشرافی برند آئودی را به مخاطبان معرفی کند. به لطف بروزرسانی­‌های انجام شده بر این نسخه خاص، آئودی A8 L هورش خود را برای رقابت با مرسدس می‌باخ S کلاس آماده کرده است.

محصولات جدید آئودی شرکت آئودی بهترین خودروهای 2022 آئودی a8 2016 آئودی a8 2017 قیمت آئودی a8 قیمت آئودی A8L مشخصات نسل جدید آئودی A8 نسل جدید آئودی A8 قیمت آئودی a8 در ایران معرفی خودرو مجله خودرو سایت تخصصی خودرو

افزایش ۱۳ سانتی‌متری فاصله بین محورها نسبت به آئودی A8 استاندارد، طول کلی A8 L هورش را به ۵.۴۵ متر رسانده است و در نتیجه فضای سرنشینان را افزایش داده، که برای خریداران چینی این خودرو مسئله­‌ای بسیار مهم خواهد بود.

رنگ سفارشی بدنه که از ترکیب خاکستری و سبز حاصل شده به همراه رینگ‌های ۲۰ اینچی، نشان Horch در نقاط مختلف، چراغ‌های LED جلو با چیدمان ماتریسی و چراغ‌های OLED عقب، از مهمترین ویژگی­‌های ظاهری محصول لوکس آئودی بشمار می­‌آید.


آئودی A8 L هورش

نیروی محرکه این سدان بزرگ از پیشرانه ۳ لیتری شش سیلندر توربوشارژ با نیروی کمکی ۴۸ ولتی هیبرید خفیف تامین شده است، که ۳۴۰ اسب­‌بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده ۸ سرعته اتوماتیک و سامانه چهارچرخ محرک، به تمامی چرخ‌ها منتقل می­‌کند.

آئودی A8 L هورش به صورت استاندارد به سیستم صوتی استریو سه بعدی ساخت B&O، سیستم تسویه هوای کابین به کمک یون‌های منفی، ماساژور صندلی‌­های جلو و عقب با عملکرد ۸گانه و سیستم اطلاعات سرگرمی سرنشینان ردیف عقب با امکان کنترل بسیاری از عملکردهای خودرو مجهز شده است. نشان هورش در بسیاری از نقاط کابین این مدل دیده می­‌شود، که از میان آن‌ها می‌­توان زیردستی ردیف عقب را مثال زد.


آئودی A8 L هورش

در نهایت باید اعتراف کرد با وجود تشابه ظاهری میان A8 L هورش با آئودی A8 استاندارد، وجود نشان هورش روی بدنه این محصول، برای متمایز نمودن آن با سایر نمونه­‌ها کافی است.

آئودی قصد دارد A8 L هورش را در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) رونمایی کند.

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.