معرفی پیکاپ قدرتمند فورد رنجر ۲۰۲۲ + عکس و مشخصات

0

یازده سال پس از معرفی نسل ششم فورد رنجر در استرالیا و سایر کشورهای جهان، بالاخره نسل جدید این پیکاپ میان­‌سایز معرفی شده است.
به گزارش کارستان ،بازنگری در طراحی سازه خودرو، به افزایش فضا برای پیشرانه منجر شده به همین دلیل امکان نصب پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربودیزل در سینه فورد رنجر ۲۰۲۲ فراهم شده است.
طراحی بدنه با جزئیاتی همچون چیدمان ماتریسی چراغ‌های LED جلو، فرم C شکل این چراغ‌ها و نوار بین آن‌ها، به سایر پیکاپ­‌های مدرن فورد همچون F-150 شباهت پیدا کرده و نسبت به قبل کاملاً متحول شده است.

قیمت وانت فورد رنجر مشخصات وانت فورد رنجر محصولات جدید فورد شرکت فورد آمریکایی بهترین پیکاپ های دنیا معرفی خودرو مجله خودرو کارستان مجله ماشین مجله خودرو

افزایش ۵ سانتی‌متری فاصله بین محورها، فضای بیشتر برای سرنشینان ردیف عقب این پیکاپ ۵ نفره را به همراه داشته، درحالی‌که عرض محفظه بار نیز به میزان ۵ سانتی‌متر افزایش یافته است. قالب پلاستیکی کف محفظه بار با مقاومت بیشتر، در کشویی محفظه بار به همراه میز کار تاشو و تعبیه رکاب در پشت چرخ‌های عقب برای دسترسی بهتر به این بخش، از تغییرات جدید این پیکاپ به شمار می‌­آید.

طراحی کابین نسل جدید فورد رنجر کاملاً متحول شده و بازطراحی بسیاری قطعات همچون اهرم تعویض دنده، نمایشگر ۱۰.۱ یا ۱۲ اینچی لمسی با رابط کاربری SYNC4 و اضافه شدن مواردی همچون ترمز دستی برقی و دوربین ۳۶۰ درجه، مهمترین تحولات فضای داخلی فورد رنجر ۲۰۲۲ است.


فورد رنجر ۲۰۲۲

براساس اعلام فورد، کمک­‌فنرهای سیستم تعلیق مورد بازنگری قرار گرفته است تا راحتی بیشتری برای سرنشینان فراهم شود.

بازنگری در طراحی سازه خودرو، به افزایش فضا برای پیشرانه منجر شده به همین دلیل امکان نصب پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربودیزل در سینه فورد رنجر ۲۰۲۲ فراهم شده است. از جزئیات مشخصات فنی فعلاً بی‌خبریم، اما خروجی این پیشرانه در فورد F-150 برابر با ۲۵۰ اسب‌­بخار قدرت و ۵۹۷ نیوتن‌متر گشتاور است.

امنیت و راحتی معامله شما را تضمین می‌کنیم!

با کارنامه خودروی خود را بدون کمیسیون نقد کن

اگر قصد داری ماشینتو بفروشی،الان وقتشه…

فروش بی‌دردسر ماشینتو تجربه کن!

غیر از پیشرانه مذکور، دو پیشرانه ۲ لیتری توربو و توئین توربو ۴ سیلندر دیزل به همراه پیشرانه ۲.۳ لیتری اکوبوست بنزینی هم برای فورد رنجر ۲۰۲۲ در دسترس خواهد بود.


فورد رنجر ۲۰۲۲

بسته به پیشرانه، جعبه‌دنده شش سرعته دستی و شش یا ده سرعته اتوماتیک قابل انتخاب است.

با استناد بر تصاویر رسمی انتشار یافته از فورد رنجر ۲۰۲۲، این خودرو در چهار تریم پایه، XLT، اسپرت و Wildtrak عرضه خواهد شد. فعلاً می‌­دانیم که عرضه XLT در ایالات متحده قطعی شده است، اما دو نسخه اسپرت و Wildtrak به این کشور وارد نخواهد شد. این تصمیم فورد کمی عجیب به نظر می‌­رسد، چراکه قابلیت‌­های آفرودی نسخه Wildtrak می‌­تواند موفقیت این مدل در آمریکا را تضمین نماید.


فورد رنجر ۲۰۲۲

مونتاژ فورد رنجر ۲۰۲۲ از اوایل سال آینده میلادی در تایلند و آفریقای جنوبی آغاز خواهد شد. درباره زمان عرضه در ایالات متحده خبری در دسترس نیست، ولی ثبت سفارش مشتریان اروپایی از اواخر ۲۰۲۲ شروع شده و نخستین نمونه‌­ها در اوایل ۲۰۲۳ به دست مشتریان اهل قاره سبز خواهد رسید.

مترجم : باما

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.