تیونینگ ویژه تک‌آرت روی پورشه ۹۱۱ تارگا

0

تک‌آرت – TechArt – نامی آشنا در دنیای تیونینگ است، که اغلب به خاطر طیف گسترده پورشه‌های سفارشی خود شناخته می‌شود. آن‌ها باز هم سراغ یک پروژه داغ رفته‌اند؛ پورشه ۹۱۱ پلیس.

ترکیب‌‌بندی رنگی آن براساس رنگ‌های استاندارد پلیس آلمان است. نشان رسمی Polizei با پس‌زمینه رنگ‌های آبی، زرد و نقره‌ای دقیقاً به همین خاطر روی آن دیده می‌شود.“مانند پروژه‌های قبلی، این‌بار نیز تک‌آرت با همکاری موسسه تجهیزات پلیسی Tune it Safe پورشه ۹۱۱ را طراحی کرده است. این خودرو بر اساس ۹۱۱ تارگا ۴ آخرین نسل یعنی ۹۹۲ ساخته شده است.

همانطور که انتظار می‌رود، این سوپراسپرت تنها برای جذابیت‌های بصری ساخته نشده است. چراکه ترکیب‌‌بندی رنگی آن براساس رنگ‌های استاندارد پلیس آلمان است. نشان رسمی Polizei با پس‌زمینه رنگ‌های آبی، زرد و نقره‌ای دقیقاً به همین خاطر روی آن دیده می‌شود. چراغ پلیسی روی سقف و چراغ‌های LED اضافی روی کاپوت نیز از الزامات یک خودروی پلیس آلمانی است که روی آن تعبیه شده است.


تیونینگ ویژه تک‌آرت روی پورشه ۹۱۱ تارگا

این خودرو هم‌چنین به کیت آیرودینامیکی سفارشی تک‌آرت نیز مجهز شده است، که شامل اسپلیتر جلو، هواکش‌های جدید، رکاب جدید، دیفیوزر عقب و یک اسپویلر متوسط در بخش انتهایی می‌شود. رینگ‌های جدید ۹۱۱ تارگا ۴ نیز از نوع ابداعی تک‌آرت مدل Formula V با رنگ مشکی متضاد هستند. این به‌روزرسانی بصری با آرم TechArt که جایگزین حروف اصلی اصلی Porsche شده‌اند، تکمیل شده است.

امنیت و راحتی معامله شما را تضمین می‌کنیم!

با کارنامه خودروی خود را بدون کمیسیون نقد کن

اگر قصد داری ماشینتو بفروشی،الان وقتشه…

فروش بی‌دردسر ماشینتو تجربه کن!

از نظر ارتقا مکانیکی، تک‌آرت هیچ تغییری در پیشرانه ۳ لیتری توربوشارژ آن ایجاد نکرده است. این یعنی هم‌چنان شاهد همان خروجی ۳۸۰ اسب‌بخاری با ۴۵۰ نیوتن‌متر گشتاور هستیم. با این حال شرکت می‌گوید با اصلاح سیستم تعلیق، ارتفاع سواری را تا ۴۰ میلی‌متر کاهش داده تا دینامیک خودرو بیشتر شود.


تیونینگ ویژه تک‌آرت روی پورشه ۹۱۱ تارگا

در داخل کابین، اول از همه فرمان دست‌‌ساز تک‌آرت به چشم می‌آید. استفاده از چرم سوراخ‌دار با طرح پرچم آبی روی تکیه‌گاه‌ها، رودری‌ها، کنسول مرکزی و صندلی‌ها به همه یادآوری می‌کند که این ۹۱۱ یک خودروی در حال انجام وظیفه است. البته طبیعی است که داخل اتاق تجهیزات ویژه برای کار با چراغ‌های گردان و آژیر نیز وجود داشته باشد.

پورشه ۹۱۱ تارگا ۴ پلیس به زودی در نمایشگاه Essen آلمان رونمایی می‌شود.

مترجم : نیما حدادی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.