معرفی سدان DS9 با قلب پلاگین هیبرید + عکس

0

شرکت دی اس با ارائه نسخه E-Tense 250 برای سدان جدید DS9، افزایش شعاع حرکتی و البته کاهش آلایندگی CO2 را برای محصول پرچمدار خود به ارمغان آورده است.

افزایش پیمایش و کاهش آلایندگی، مهم اتفاقی است که در این خودروی پلاگین هیبریدی مشاهده می‌کنیم.

نیروی محرکه دی اس ۹ در مدل E-Tense 250 از پیشرانه ۴ سیلندر مجهز به فناوریPureTech با ۱۹۷ اسب­بخار قدرت و موتور الکتریکی با ۱۰۷ اسب ­بخار تامین خواهد شد. بد نیست بدانید خروجی موتور برقی، به تنهایی برای رساندن این سدان فرانسوی به سرعت ۱۳۵ کیلومتر برساعت در حالت برقی کفایت می­‌کند.

محصولات جدید ds تازه های خودرو جدیدترین خودروهای وارداتی دنیای خودرو معرفی خودرو مجله خودرو مجله خودرو کارستان خودرو برقی پلاگین هیبریدی چیست

مجموعه باتری ۱۵.۶ کیلووات ساعت به عنوان پشتیبان در کنار این مجموعه قرار گرفته که شعاع حرکتی این دی‌اس ۹ را براساس استاندارد WLTP به ۷۰ کیلومتر در مسیرهای شهری و ۶۱ کیلومتر در مسیرهای ترکیبی (شهر و بزرگراه) افزایش داده است. این تغییر مهم باعث شده آلایندگی کربنی دی اس ۹ به ۲۶ گرم بر کیلومتر و مصرف سوخت آن به فقط ۱.۱ لیتر در صدکیلومتر کاهش یابد. بدین ترتیب، این نسخه از سدان پرچمدار دی‌اس از بسیاری تخفیف­‌های مالیاتی برخوردار خواهد شد.

حداکثر سرعت دی اس ۹ در مدل E-Tense 250به صورت الکترونیکی روی رقم ۲۴۰ کیلومتر برساعت محدود شده است.

این خودرو در دو تریم پرفورمنس لاین پلاس و ریوولی پلاس پیشنهاد شده است. در تریم پرفورمنس لاین پلاس با پوشش چرم آلکانترا به رنگ مشکی و دوخت طلائی، جلوپنجره مشکی براق با نشانDS Performance Line ، رینگ‌های ۱۹ اینچی، باله کرومی و نشانه‌ای اختصاصی روی درهای جلو روبرو هستیم.

اما در تریم ریوولی پلاس، با استفاده از شکل لوزی در تریم داخلی و تاکید بیشتر بر کیفیت متریال روبرو هستیم؛ به نحوی که حتی برای دستگیره درها نیز از روکش چرم استفاده شده است.

قیمت دی اس ۹ در مدل E-Tense 250 در دو تریم پرفورمنس لاین پلاس و ریوولی پلاس به ترتیب معادل ۶۵ هزار دلار و ۶۸ هزار دلار تعیین شده است.

منبع:باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.