کدام خودروها آب لای درزشان می رود؟

0

خودروهایی که آب لای درزشان می‌رود!

فهرست مطالب

نتیجه تصویری برای خودروپراید در آب

خودروهای سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۳۱، تیبا، تیبا هاچ‌بک، سمند (تبریز) و ام‌وی‌ام ۵۵۰ استانداردهای مربوط به عدم نفوذ آب را به طور کامل پاس نکرده‌ و دارای نقص در این حوزه هستند.

هر ماهه خودروهای در حال تولید و مونتاژ در خودروسازان داخلی از نظر استانداردهای اجباری و حداقلی وضع شده در این حوزه، تست و ارزیابی می‌شوند.

 
جدیدترین گزارش ارزیابی ارائه شده در این زمینه نشان می‌دهد که هفت مدل خودروی سواری تولیدی در خودروسازان داخلی در استاندارد عدم نفوذ آب، دارای نقص هستند و این استاندارد را به طور کامل پاس نکرده‌اند.

در این زمینه براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از وضعیت کیفی خودروهای سواری تولیدی در دی ماه امسال؛ خودروهای سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۳۱، تیبا، تیبا هاچ‌بک (محصولات سایپا)، سمند تبریز (محصول ایران خودرو) و ام‌وی‌ام ۵۵۰ (محصول خودروسازی مدیران) در استاندارد عدم نفوذ آب دارای نمره منفی هستند.

دارا بودن نمره منفی در ارزیابی‌های کیفی به این معنا است که این خودروها استاندارد مربوطه را به طور کامل پاس نکرده و دارای نقص کیفی در این حوزه هستند.

نتیجه تصویری برای خودروپراید در آب

به نظر می‌رسد با توجه به این گزارش مالکان خودروهای سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۳۱، تیبا، تیبا هاچ‌بک، سمند تبریز و ام‌وی‌ام ۵۵۰ بهتر است هنگام استفاده از این خودروها در شرایط آب و هوایی بارانی یا هنگام شست‌وشو احتیاط کنند!.

منبع:ایسنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.