منع کریستیانو رونالدو از رانندگی با خودروهای سوپراسپرت

0

اگر پیگیر اخبار دنیای ورزش باشید، حتما می‌دانید که رالف رانگنیک به عنوان سرمربی جدید منچستر یونایتد انتخاب شده است. این سرمربی ۶۳ ساله آلمانی به اجرا کردن نظم در تیم‌های تحت مدیریت خودرو شهرت دارد و برهمین اساس ممکن است کریستیانو رونالدو از رانندگی با خودروهای سوپراسپرت و گران‌قیمت خود محروم شود.

مطابق گزارش روزنامه میرور بریتانیا، رالف رانگنیک اقدامات شدیدی را برای کسب بهترین نتیجه توسط تیمش انجام می‌دهد. هنگامی که وی سرمربی لایپزیگ بود، به بازیکنان خود دستور داد تا خودروهای پر زرق و برق خود را کنار بگذارند و برای تردد از خودروهای اقتصادی و مقرون به صرفه‌ای که باشگاه در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد استفاده کنند.

اینستاگرام رونالدو ثروت کریستین رونالدو خودرو رونالدو و مسی درآمد کریستین رونالدو عکس بهترین ماشین رونالدو فراری جدید رونالدو ماشین کریستیانو رونالدو همسر کریستین رونالدو بیوگرافی کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن جهان قیمت فراری مونز

اکنون که او در منچستریونایتد است، تکنیک‌های مدیریتی عجیب رانگنیک ممکن است به این معنا باشد که کریستیانو رونالدو و هم‌تیمی‌هایش می‌توانند با قوانین سخت‌گیرانه‌ای روبرو شوند. با توجه به عشق برجسته رونالدو به اتومبیل های قدرتمند، این مساله تأثیر خاصی بر روی بازیکن پرتغالی خواهد داشت.

این ستاره فوتبال مالک دو لامبورگینی آونتادور، رولزرویس کولینان، شورولت کامارو SS، فراری F12 TDF و مک لارن سنا است و در ماه‌های آینده یک بوگاتی سنتودیچی بسیار محدود نیز در اختیار خواهد گرفت. در واقع او آنقدر طرفدار ماشین است که برای تولدش در سال ۲۰۲۰ یک مرسدس کلاس G برابوس هدیه گرفت.

انگنیک همچنین به صراحت گفته است که یک رژیم تناسب اندام جدید در باشگاه اجرا خواهد شد، به این معنی که بازیکنان باید طبق قوانین سخت او زندگی کنند. به نظر می‌رسد این گفته به معنای کنار گذاشتن ماشین‌های پر زرق و برقی است که ظاهراً در بین بازیکنان فوتبال بسیار محبوب هستند./خودروبانک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.