بیوگرافی ساغر قناعت بازیگر و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0

سریال روز بلوا با عکس

روز بلوا یک مجموعه کوتاه محصول سال ۱۳۹۸ شبکه نمایش خانگی می باشد.

این مجموعه به کارگردانی بهروز شغیبی و نویسندگی مهران کاشانی و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیانی با سرمایه گذاری سازمان اوج در سه قسمت می باشد.

داستان سریال روز بلوا

عماد استاد دانشگاهی خوشنامی است که ناگهان توسط پلیس با اتهام‌هایی جدی مواجه می‌شود که خود و خانواده اش را در موقعیت پیچیده‌ای قرار می‌ دهد.

می توان گفت روز بلوا چالشی درباره هویت و حریت روحانیت دانست که با تکیه بر یک چالش فردی به یک مسئله اجتماعی گره می‌ خورد و نسبت یک روحانی با موقعیت روحانیت در جامعه را به تصویر می‌ کشد.

زمان پخش

روز بلوا در ابتدا بعنوان فیلم سینمایی در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین دورع جشنواره فجر حضور داشت تا اینکه در سال ۱۴۰۰ در قالب یک سریال سه قسمتی از شبکه نمایش نماوا پخش شد.
ساغر قناعت (زاده ۲۶ آذر ۱۳۷۳ در تهران) بازیگر اهل ایران است.

بیوگرافی ساغر قناعت

ساغر قناعت متولد ۲۶ آذر ۱۳۷۳ در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است. او فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشکده هنر و معماری می باشد.

بیوگرافی ساغر قناعت همسر ساغر قناعت اخبار بازیگران ازدواج بازیگران اینستاگرام بازیگران بیوگرافی بازیگران عکس جدید بازیگران مجله بازیگران اخبار فیلم و سریال

خانواده

ساغر قناعت در یک خانواده ۵ نفری بدنیا آمده است و سه خواهر هستند، او ته تغاری و آخرین فرزند خانواده می باشد.

شروع بازیگری

این هنرمند برای فیلم مالاریا کلیپی برای آقای پرویز شهبازی فرستادند و بعد از تست برای نخستین بار جلوی دوربین رفتند. خوب است بدانید که آقای شهبازی کارگردان کشورمان، خانم قناعت را از بین ۱۵۰۰ نفر که برای نقش فیلم مالاریا تست داده بودند وی را انتخاب کرد. او در این فیلم به شهرت رسید و چهره اش بیشتر شناخته شد.

جشن دلتنگی

بیوگرافی ساغر قناعت همسر ساغر قناعت اخبار بازیگران ازدواج بازیگران اینستاگرام بازیگران بیوگرافی بازیگران عکس جدید بازیگران مجله بازیگران اخبار فیلم و سریال

او در سال ۱۳۹۶ در فیلم جشن دلتنگی ایفای نقش کرد. ساغر قناعت در این فیلم هم در کنار بازیگرانی معروفی مانند بابک حمیدیان، مینا ساداتی، بهنام تشکر و محسن کیایی جلوی دوربین رفت.

تلویزیون محدودیت دارد!

کارگردانی را خیلی دوست دارم و در آینده حتما فیلم خواهم ساخت ، البته منظورم این نیست که بازیگری را دوست ندارم اما نمی دونم جای پیشرفت آن چقدر است. ترجیح می دهم در سنیما بازی کنم و به هیچ وجه نمی خواهم در سریال های تلویزیون بازی کنم چون علاقه ای به سخت گیری های مربوط به رعایت برخی محدودیت ها ندارم.

ازدواج و همسر ساغر قناعت

ساغر قناعت هنوز ازدواج نکرده و مجرد میباشد.

اینستاگرام ساغر قناعت

پیج اینستاگرام ساغر قناعت با ۸,۱۰۸ followers به آدرس زیر فعال است :

بیوگرافی ساغر قناعت همسر ساغر قناعت اخبار بازیگران ازدواج بازیگران اینستاگرام بازیگران بیوگرافی بازیگران عکس جدید بازیگران مجله بازیگران اخبار فیلم و سریال

فضای مجازی

ساغر قناعت می گوید همه ما درگیر فضای مجازی هستیم ، من خودم همین چند وقت پیش که تلگرام فیلتر شده واقعا اذیت شدم اما در رابطه با اینستاگرام اصلا این طور نیستم که هر اتفاق زندگی شخصی و کاری ام را فورا استوری کنم تا همه در جریان قرار بگیرند یا مثل خیلی از هم سن وسال های خودم مدام عکس بگیرم و منتشر کنم. در حد معمول در فضای مجازی فعالیت می کنم و به نظرم حضور در فضای مجازی کاملا لازم است.

امنیت و راحتی معامله شما را تضمین می‌کنیم!

با کارنامه خودروی خود را بدون کمیسیون نقد کن

اگر قصد داری ماشینتو بفروشی،الان وقتشه…

فروش بی‌دردسر ماشینتو تجربه کن!

فرانسه و نخل طلا

کشور فرانسه رو خیلی دوست دارم شاید بخاطر همین هست که دوست دارم روزی نخل طلا را بگیرم و این یکی از اهداف هنری ام می باشد که برایش تلاش می کنم.

اوقات فراغت

در اوقات فراغتم بیشتر می رم بیرون چون خیلی اهل معاشرت هستم و اصلا نمی تونم توی خونه تنها باشم ولی در بعضی مواقع کتاب هم می خوانم .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.