تبدیل پژو اکسپرت به آشپزخانه محرک + عکس

0

لابراتور طراحی پژو در اقدامی مشترک با Whirlpool و براساس ون پژو اکسپِرت، یک آشپزخانه متحرک ساخته است. در سال ۲۰۱۵ هم کانسپتی به نام Le Bistrot du Lion از سوی این دو عرضه شده بود، که بازهم تحت تاثیر تجارت اغذیه فروشی قرار داشت.

کناره و عقب بدنه هم به درهای بالارونده مجهز شده تا برای کاربری این آشپزخانه سیار مناسب باشد. یک فضای کار U شکل هم در کنار خودرو قرار گرفته که به عنوان محیط فعالیت آشپز ایفای نقش خواهد کرد.

شرکت پژو فرانسه اخبار فرانسه محصولات جدید پژو مدیرعامل شرکت پژو تازه های خودرو قیمت کمپر خودرو کمپر بهترین خودرو مسافرتی معرفی خودرو مجله خودرو

نتیجه نهایی همکاری جدید میان این دو، به ساخت یک آشپزخانه متحرک منجر شده است، که آخرین سری تجهیزات Whirlpool از مجموعه W Collection را به همراه دارد. این وسیله براساس نسخه بدنه-بلند اکسپِرت با طول ۵.۳ متر و ارتفاع ۱.۹ متر شکل گرفته، که با رنگ خاکستری تیتانیوم تزئین شده است. کناره و عقب بدنه هم به درهای بالارونده مجهز شده تا برای کاربری این آشپزخانه سیار مناسب باشد.

یک فضای کار U شکل هم در کنار خودرو قرار گرفته که به عنوان محیط فعالیت آشپز ایفای نقش خواهد کرد. سطوح این قطعه از جنس سرامیک ایتالیایی ساخته شده که با مواد پاک­‌کننده سازگاری دارد و امکان نظافت آسان را فراهم می­‌کند. سینک ظرفشویی، محفظه­‌های مختلف برای قرار دادن لوازم و دو اجاق توکار، از موارد پیش‌­بینی شده در این قسمت است.

در بخش عقبی هم یک نمایشگر و سیستم صوتی نصب شده که می­‌تواند برای اهداف آموزشی و تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرد. اگر فضای این خودروی ون کم باشد، می­‌توان یک تریلر به انتهای آن متصل کرد که یخچال و برخی موارد دیگر را در خود جای داده و انرژی موردنیاز را از پنل­‌های خورشیدی روی سقف به دست می‌­آورد.

این خودرو در تور تجربی Whirlpool که از آوریل ۲۰۲۲ در فرانسه آغاز خواهد شد، شرکت می­‌کند. شرکت سازنده قصد دارد چند نمونه دیگر از این خودرو را به منظور معرفی به علاقمندان به کشورهای ایتالیا، لهستان و بریتانیا ارسال نماید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.