شاسی بلند ب ام و و مرسدس‌بنز زیر تیغ G-Power + عکس

0

حتی در حالت استاندارد نیز ب‌ام‌و X5M کامپتیشن و مرسدس‌بنز G63 AMG دو شاسی‌بلند درخشان با عملکرد بسیار بالا هستند. اما شرکت تیونیگ G-Power نشان داده که این دو آلمانی توانایی رسیدن به مرزهای بالاتر را هم دارند.

تیونینگ مرسدس بنز AMG تیونینگ بی ام و آموزش تیونینگ خودرو ابر تیونینگ دنیا بهترین خودرو تیونینگ شده تیونینگ بدنه خودرو معرفی خودرو مجله خودرو دنیای خودرو بهترین خودرو اسپرت

در قوی‌ترین نسخه قدرت این دو شاسی‌بلند آلمانی به ۸۰۰ اسب‌بخار رسیده است.“اولین کاری که جی-پاور روی این خودروها انجام داده نصب کیت تقویتی جدید GP-700 که هم با پیشرانه ۴.۴ لیتری هشت سیلندر دو توربوی ب‌ام‌و کار می‌کند و هم با قلب ۴ لیتری شش سیلندر Vشکل دو توربوی مرسدس. هر دو خودرو ۷۰۰ اسب‌بخار قدرت تولید خواهند کرد. در حالی که X5 M گشتاوری ۸۵۰ نیوتن‌متری و G63 گشتاوری ۹۵۰ نیوتن‌متری را فراهم می‌کند.

امنیت و راحتی معامله شما را تضمین می‌کنیم!

با کارنامه خودروی خود را بدون کمیسیون نقد کن

اگر قصد داری ماشینتو بفروشی،الان وقتشه…

فروش بی‌دردسر ماشینتو تجربه کن!

جی-پاور برای مشتریانی که به دنبال قدرت بیشتر هستند، نر‌م‌افزار پرفورمنس GP-750 را هم ارائه می‌دهد. این به‌روزرسانی قدرت هر دو را تا ۷۵۰ اسب‌بخار افزایش می‌دهد. در حالی گشتاور ب‌ام‌و به ۹۰۰ و گشتاور مرسدس به ۱۰۰۰ نیوتن‌متر افزایش پیدا می‌کند. گفته می‌شود مهندسان شرکت مجبور شده‌‌اند تا ماژول‌های نرم‌افزاری G63 را دستکاری کنند تا محدودیت سرعت نهایی آن را لغو کنند.


ب‌ام‌و X5M و مرسدس‌بنز G63 تیونینگ G-Power

آخرین پکیج قابل ارائه GP-800 است که قدرت هر دو خودرو را به ۸۰۰ نیوتن‌متر افزایش می‌دهد. ولی مانند قبل گشتاور ب‌ام‌و ۹۵۰ نیوتن‌متر و گشتاور مرسدس ۱۰۵۰ نیوتن‌متر را ثبت کرده است. البته شرکت فقط روی G63 از سیستم اگزوزهای GP-Deeptone با سوپاپ‌های قابل تنظیم استفاده خواهد کرد.

جی پاور نام ب‌ام‌و X5M کامپتیشن را بعد از این تغییرات GX5M Bi-Turbo و نام مرسدس‌بنز G63 AMG را GP63 Bi-Turbo گذاشته است. هر دو خودرو مجهز به رینگ‌های ۲۳ اینچی هوریکان RR و در صورت تقاضا هوریکان RS خواهند بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.