تیونینگ مک لارن ۷۲۰S توسط منصوری +عکس

0

شرکت تیونینگ منصوری، با رنگ‌ها و طرح‌های شلوغ و چشمگیر، شناخته شده است. اما این بدان معنا نیست که به طور کلی، مخالف اصلاحات جزئی و کارهای ظریف باشد.

تیونینگ منصوری سایت تیونینگ منصوری تیونینگ منصوری در ایران خودروهای منصوری قیمت مک لارن مشخصات فنی مک لارن محصولات جدید مک لارن مک لارن ساخت کجاست اخبار خودرو دنیای خودرو تازه های خودرو مجله خودرو

قطعات بدنه به رنگ مشکی درآمده و اکثرشان با فیبرکربن ساخته شده‌اند. یکی از جدیدترین پروژه‌های منصوری، برپایه مک‌لارن ۷۲۰S است؛ همه جای این سوپراسپرت، رنگ مشکی به چشم می‌خورد و اگر Bruce Wayne تصمیم بگیرد آخر هفته خود را به بریتانیا برود، این بهترین انتخاب است.

اطلاعاتی درباره‌ پیشرانه ذکر نشده؛ اما می‌توان فرض کرد که پیشرانه آن از مک‌لارن ۷۲۰S First Edition (که در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۸ ارائه شد) گرفته شده است. منصوری در آن خودرو، از پیشرانه ۴ لیتری V8 توئین‌توربو، قدرت ۷۵۵ اسب‌بخاری و گشتاور ۷۸۰ نیوتن‌متری را استخراج کرد.

ظاهر ۷۲۰S منصوری شامل سپرهای سبک‌وزن عقب و جلو، دیفیوزر عقب با چراغ ترمز OEM پیوسته، رکاب‌های جانبی، در و گلگیر عقب، کاپوت و گلگیرهای جلوی ارتقا یافته، بال عقب، محفظه آینه جانبی و … است‌. تمامی قطعات به رنگ مشکی درآمده و اکثرشان با فیبرکربن ساخته شده‌اند.


تیونینگ مک‌لارن ۷۲۰S توسط منصوری

در داخل خودرو بیش‌تر تغییرات، شخصی‌سازی می‌شوند و علاقمندان می‌توانند میان ترکیب چرم و چوب، چرم و فیبرکربن و یا دو چرم، انتخاب کنند. این قسمت‌ها شامل پدال‌ها، کفپوش‌ها، روکش صندوق عقب، فرمان، صندلی‌ها و شیفترها، می‌شوند.

مانند بسیاری از اعضای خانواده منصوری‌ها، قیمت این مک‌لارن ۷۲۰S تمام مشکی نیز اعلام نشده است. می‌توانید در این باره، مستقیما با منصوری تماس بگیرید؛ اما با توجه به حجم بالای فیبرکربن به کار رفته، انتظار قیمت‌های پایین را نداشته باشید.

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.