خودرو لوکس اومودا با نشان فونیکس به ایران می‌آید

0

از این پس خودروهای لوکس چری شرکت مدیران خودرو با نشان فونیکس به بازار ایران خواهند آمد.

در مراسم معرفی و رونمایی از نشان جدید مدیران خودرو با نام فونیکس که قرار است روی محصولات جدید این شرکت قرار گیرد، خبر ورود خودروی جدید «اومودا» با نشان فونیکس به ایران اعلام شد.

به گزارش کارستان از پرشین خودرو، شب گذشته مراسم معرفی و رونمایی نشان جدید مدیران خودرو (فونیکس) در حالی برگزار شد که خبری مهم از ورود یک محصول لوکس به ایران رسما اعلام شد.

نشان فونیکس

هر چند بعد از رونمایی خودرو اومودا در ماه گذشته، زمزمه هایی مبنی بر ورود این خودرو به ایران منتشر شده بود اما این خبرها تنها در حد حدس و گمان باقی ماند.

در نهایت اما با اعلام رسمی مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو، مشخص شد که “خودرو اومودا” تحت برند فونیکس و به صورت همزمان با عرضه جهانی وارد بازار ایران نیز می‌شود.

در خصوص “خودرو اومودا” سخنی از مشخصات فنی یا سایر مشخصات این خودرو به میان نیامد و مدیران این شرکت تنها به اعلام رسمی همین موضوع اکتفا کردند.

“اومودا”، محصولی جدید از خودروسازی چین است که تلاش دارد تا استانداردهای این خودروسازی را ارتقا دهد و تولیدات این خودروسازی را وارد مرحله جدید کند.

https://cdn.iranjib.ir/images/8kny28pvshia346kh0e.jpg

اومودا که در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ وارد بازار می شود، از پیشرانه ۱.۶ لیتری TGDI با ۱۹۷ اسب بخار خروجی استفاده می کند و گشتاور مجموعه نیز برابر با ۲۹۰ نیوتن متر محاسبه شده است. در بخش جعبه دنده نیز نمونه دستی، سی وی تی و دی سی تی قابل سفارش خواهد بود.

اومودا را باید از محصولات جدیدی دانست که تجربیات چری در ساخت کانسپت هایی نظیر کانسپت چری FV2030 را به وضوح در خود دارد. ابعاد اومودا ۵ در طول، عرض، ارتفاع و فاصله محوری به ترتیب ۴.۴، ۱.۸۳، ۱.۵۸۵ و ۲.۶۳ متر اعلام شده، که با نسل قبلی تیگو ۵ قابل مقایسه است.

خودرو اومودا برای اولین بار در جریان نمایشگاه گوانگژو رونمایی شد.

نام‌گذاری این محصول حاصل نظرسنجی ۳۰ مرکز چری در کشورهای مختلف اعلام شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.