بازگشت هاوال با نسخه جدید گریت‌وال استید + عکس

0

هاوال موتورز چین می‌گوید قصد دارد بعد از دهه‌ها حضور در بازار آفریقای جنوبی و عرضه خودروهای مربوط به ناوگان تجاری، اکنون به دنبال ساخت مدل‌های کاربردی همه‌کاره برود. برهمین اساس نسخه جدید و ارتقایافته گریت‌وال Steed در دسترس خواهد بود. این خودرو در اوایل ژانویه به نمایندگی‌های فروش تحویل داده خواهد شد.

مشتریان آفریقای جنوبی دو سطح از این خودرو را خریداری خواهند کرد. تیپ پایه مشخصاتی مخصوص کار و تیپ SX با قابلیت‌های معمولی و متعارف خواهد بود.

هاوال ساخت کجاست تاریخچه شرکت هاوال چین انواع پیکاپ در ایران جدیدترین خودروهای وارداتی قیمت انواع وانت بار قیمت وانت گریت وال قیمت پیکاپ چینی معرفی خودرو مجله خودرو مجله خودرو کارستان دنیای خودرو

نسل جدید استید جایگزین استید ۶، استید ۵ و البته استید ۵e فعلی خواهد شد. مشتریان آفریقای جنوبی دو سطح از این خودرو را خریداری خواهند کرد. تیپ پایه مشخصاتی مخصوص کار و تیپ SX با قابلیت‌های معمولی و متعارف خواهد بود. هر دو مدل به صورت تک و دو کابین حسب انتخاب مشتری ساخته خواهند شد.

از نظر فنی نیز تفاوتی میان دو نسخه مذکور نیست، این یعنی یک پیشرانه دیزلی و یک جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی. قوای محرکه گازوئیل‌سوز این پیکاپ ۱۴۷.۵ اسب‌بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید خواهد کرد. اواخر سال گذشته میلادی بود که این خودرو رتبه AA را در تست تصادف موسسه NCAP به دست آورد. با وجود اینکه مدل تست شده، تیپ پایه بود، این خبر خوبی برای استید جدید به حساب نمی‌آید. چراکه مدل فوق بدون کیسه هوا و حتی ABS عرضه شده بود. اکنون با جدی‌تر شدن بحث‌های ایمنی، تیم تحقیق و توسعه شرکت با ۱۲ ماه کار بی‌‌قفه محصولی تولید کردند که دو کیسه هوا و ABS را به صورت استاندارد خواهد داشت.

باید به این نکته اشاره کرد که فارغ از تشابه در پیشرانه و گیربکس، انتخاب حالت دو محور یا تک محور بر عهده خریدار است.

https://cdn.bama.ir/uploads//BamaImages/News/e1c5e2ab-44d8-44ab-bbe5-e56f592237dc/Content/FotoJet(24)637755111907769640.jpg
گریت‌وال استید

تغییرات روی نسخه جدید استید کاملاً مشهود است. از جلوپنجره و سپرهای به‌روزتر گرفته تا رنگ‌هایی جذاب‌تر و چشم‌گیرتر. فضای داخلی حالا تریم مشکی بهتری دارد. در مدل پایه فرمان برقی، قلاب، قفل مرکزی، شیشه‌های برقی، تهویه مطبوع دستی، رینگ‌های فولادی ۱۶ اینچی به چشم می‌خورد. در تیپ SX علاوه بر این آپشن‌ها، نمایش فشار باد لاستیک و سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز نیز لحاظ شده است.

منبع:باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.