معرفی لندوور رنجرور SV مدل ۲۰۲۳ + عکس و مشخصات

0

شرکت لندرور،‌ سال‌هاست که اصالت را در طراحی محصولات خویش حفظ کرده و در عین حال، امکانات و ظاهری به روز را ارائه می‌دهد.

لندرور حدس می‌زند که بیش از ۱.۶ میلیون ترکیب متفاوت SV در دسترس است و شرکت این کار را با استفاده از انواع مواد لوکس انجام می‌دهد.

حدود دو ماه پیش بود که لندرور، از نسل جدید رنجرور با طراحی جسورانه رونمایی کرد. اکنون، نسخه SV از این شاسی‌بلند لوکس برای سال ۲۰۲۳ معرفی شده است، که تجهیزات و سفارشی‌سازی‌های بیش‌تری را ارائه می‌دهد. لندرور حدس می‌زند که بیش از ۱.۶ میلیون ترکیب متفاوت SV در دسترس است و شرکت این کار را با استفاده از انواع مواد لوکس انجام می‌دهد.

محصولات جدید لندرور شرکت لندروور لندوور ساخت کجاست تازه های خودرو قیمت رنجروور مشخصات فنی رنجرور شرکت رنجرور شاسی بلند جدید رنجرور دنیای خودرو معرفی خودرو مجله خودرو

مهم‌ترین قسمت، قطعات سرامیکی به کار رفته در داخل و خارج هستند؛ لندرور از یک نشان کروی شکل سرامیکی، برای نمایان کردن خودروهای SV (Special Vehicle Operations) خود استفاده می‌کند. علاوه بر آن، این متریال در داخل کابین نیز روی اهرم دنده، دکمه‌های کنترل صدا و حالت‌های رانندگی (Terrain Response) نیز به کار رفته است.

فرآیند ساخت و تولید، حدود ۱۰ هفته طول می‌کشد که شامل یک پولیش سخت، پولیش الماس و سندبلاست است. لندرور، رنجرور SV را با پوشش نهایی سرامیکی عرضه خواهد کرد.

رنجرور SV مدل 2023
رنجرور SV مدل ۲۰۲۳

لندرور، رنجرور SV جدید را با چرم نیمه آنیلین (رنگ‌شده) یکنواخت پوشانده و با صندلی‌های منحصربه‌فرد و نشان مخصوص SV کامل می‌شود.

متریال دیگری که برای تزئینات رنجرور SV به کار رفته، روکش‌های چوبی است؛ روکش‌های موزائیکی نیز به صورت اختیاری در دسترس هستند. لندرور گزینه‌ طراحی پیشرفته را در هر دو نسخه استاندارد و لانگ‌ویل‌بیس ارائه می‌دهد. این گزینه ویژه شامل صدها قطعه چوب‌هایی است که با لیزر برش خورده‌اند و اندازه برخی از آن‌ها به ۶ در ۸ میلی‌متر می‌رسد. این طرح‌ها در نسخه لانگ‌ویل‌بیس از ابتدای کابین تا در یخچال عقب، کشیده شده‌اند.


رنجرور SV مدل ۲۰۲۳

رنجرور SV گزینه‌های ظاهری دیگری را ارائه می‌دهد تا از نسخه استاندارد متمایز شود؛ مانند رینگ‌های منحصربه‌فرد ۲۳ اینچی Diamond Turned Dark Grey Gloss و یا شش مدل دیگر. علاوه‌براین جزئیات فلزی روی جلوپنجره، چراغ‌های پایین عقب، گلگیر، طرح بدنه و سپر ویژه جلو، به کار رفته‌اند.

مشتریان می‌توانند از مجموعه استاندارد رنجرور، رنگ دلخواه خود را انتخاب کنند و یا از پلت رنگ‌های Premium سفارشی، ۱۴ رنگ دیگر را با ظاهر براق و ساتنی سفارش دهند.

ترکیب‌های آماده‌ای نیز در دسترس است که می‌توانید تمامی آن را بر خودروی خود پیاده کنید و یا فقط در نمای بیرونی یا داخلی به کار برید. SV Serenity بر المان‌های لوکس تمرکز دارد و جزئیات برنزی کرینتی را اضافه می‌کند. اما SV Intrepid ظاهر متفاوت‌تری را به ارمغان می‌آورد.


رنجرور SV مدل ۲۰۲۳

پیشرانه V8 توئین‌توربو رنجرور SV جدید، ۵۲۳ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.

لندرور درباره زمان فروش SV جدید چیزی نگفته است؛ اما سفارش‌ها از اوایل سال ۲۰۲۲ آغاز می‌شوند. این مدل جدید برای اولین بار با ترکیب ۵ سرنشین و لانگ‌ویل‌بیس عرضه می‌شود. اطلاعات قیمتی این شاسی‌بلند جدید نیز اوایل سال ۲۰۲۲مشخص خواهد شد.

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.