زندگی خصوصی محمدرضا داوودنژاد و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0

محمدرضا داوودنژاد (زاده ۱۳۳۶ در تهران) بازیگر ایرانی است وی برادر کوچک تر علیرضا داوودنژاد (کارگردان) است.

محمدرضا داوودنژاد زاده ۲ مرداد ۱۳۳۶ در تهران بازیگر ایرانی است. فارغ التحصیل دیپلمه رشته ریاضی فیزیک می باشد. وی برادر کوچکتر علیرضا داوودنژاد (کارگردان) است.

خانواده

محمدرضا کوچکترین فرزند یک خانواده ۴ نفره است، مادرش احترام السادات حبیبیان بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون است. و یک برادر بزرگتر به نام علیرضا داوودنژاد که کارگردان هست دارد.

 بیوگرافی محمدرضا داوودنژاد همسر محمدرضا داوودنژاد اخبار بازیگران ازدواج بازیگران اینستاگرام بازیگران بازیگران معروف بیوگرافی بازیگران عکس جدید بازیگران اخبار سینما

فرزندان بازیگر

محمدرضا داوود نژاد یک پسر به نام کیارش داوود نژاد و یک دختر به نام مونا داوودنژاد دارد که او هم بازیگر است و در آلمان زندگی میکند. برادر زاده هایش رضا داوود نژاد و زهرا داوود نژاد هم بازیگران سینما و تلویزیون هستند.

شروع فعالیت

ایشان فعالیت جدی هنری خود را از سال ۱۳۵۱ وقتی ۱۵ ساله بود از تئاتر شروع کرد و در ۱۸ سالگی در فیلم شاهرگ به کارگردانی برادرش دستیار بود

اولین فیلم و سریال

وی در سال ۱۳۶۰، بازی در سینما را با فیلم «عفریت» ساخته ی فرشید فلک نازی تجربه کرد و با سریال تاریخ قشم در سال ۱۳۶۵ بازی در قاب تلویزیون را تجربه کرد.

بیوگرافی محمدرضا داوودنژاد همسر محمدرضا داوودنژاد اخبار بازیگران ازدواج بازیگران اینستاگرام بازیگران بازیگران معروف بیوگرافی بازیگران عکس جدید بازیگران اخبار سینما

ازدواج

محمدرضا داوود نژاد سالها پیش ازدواج کرده و یک دختر به نام مونا و یک پسر به نام کیارش داذد که در خارج زندگی می کنند.

علاقه به سفر

سفر کردن را خیلی دوست دارم به خصوص سفر به شمال را . و اگر کارم در تهران نبودم حتما در شمال زندگی می کردم چون زندگی در شمال خیلی لذت دارد .

مستاجرم

هنوز بعد از سالها کار کردن مستاجرم و این خیلی برایم سخت هست و نشان می دهد که شاید بیشتر راه را هنوز نرفتم یا باید خیلی بیشتر از اینها می رفتم.

سیمرغ فجر

در سال ۱۳۷۰ برای بازی در فیلم نیاز کاندیدای نقش دوم مرد شد اما این جایزه به وی نرسید تا اینکه در سال ۱۳۷۳ دیپلم افتخار (سیمرغ) نقش اول مرد را برای فیلم خلع سلاح گرفت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.