بیوگرافی فریبا متخصص و همسرش + عکس های جالب و دیدنی

0

فریبا متخصص متولد ۱ مرداد ۱۳۴۰ در بروجرد، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. وی در سال ۱۳۷۰ موفق به اخذ مدرک کارشناسی در رشته جامعه شناسی شد و همچنین فارغ التحصیل مقطع لیسانس رشته سینما از کشور قبرس بوده و مدتی مشغول به تحصیل در کشور آلمان بوده است . وی در رادیو نیز به عنوان گوینده نمایش های رادیویی و دوبلور فعالیت می کند.

بیوگرافی فریبا متخصص همسر فریبا متخصص اخبار بازیگران ازدواج بازیگران اینستاگرام بازیگران بیوگرافی بازیگران عکس جدید بازیگران بهترین بازیگران ایرانی بازیگر زن خوشگل گفتگوی ویژه خبری

خانواده فریبا متخصص

در یک خانواده پرجمعیت به دنیا آمده است ، ۵ خواهر و برادر دارد. پدر اهل بروجرد لرستان و مادرش تهرانی است که مدتی بعد ازدواج ساکن شهر آبادان شدند.
شروع فعالیت فریبا متخصص

فریبا متخصص کار هنری خود برای اولین بار از سال ۱۳۶۰ با تئاتر آغاز کرد. من عاشق تئاتر هستم و در گذشته و در بین سال های ۶۰ تا ۷۵ فعالیتم در تئاتر خیلی چشمگیر بود ولی الان به دلیل مشغله کاری ، کمتر تئاتر کار میکنم ولی باید بگویم رشد کیفی که سینما در سالهای اخیر داشته تئاتر نداشته است.

فریبا متخصص در جلوی دوربین

فریبا متخصص در سال ۱۳۶۳ زمانی که ۲۳ ساله بود با فیلم شب مکافات به کارگردانی فرامرز باصری جلوی دوربین رفت سپس همان سال با سریال طالب وارد قاب تلویزیون شد. سریالی که توسط آقای عبدالرضا اکبری در شبکه اول سیما پخش شد

ازدواج فریبا متخصص

محسن پوربهرامی همسر فریبا متخصص است و حاصل ازدواج این زوج یک پسر به نام پوریا پوربهرامی است. پوریا در زمینه بازیگری فعالیت دارد.

بیوگرافی فریبا متخصص همسر فریبا متخصص اخبار بازیگران ازدواج بازیگران اینستاگرام بازیگران بیوگرافی بازیگران عکس جدید بازیگران بهترین بازیگران ایرانی بازیگر زن خوشگل گفتگوی ویژه خبری

علاقه به بازیگری پسر فریبا متخصص

فریبا متخصص: «پوریا» پسرم بی علاقه به بازیگری نیست و در زمینه بازیگری فعالیت داشته است و چند تجربه خوب مثل بازی در سریال «در چشم باد» داشته است و در چند کار به کارگردانی کمال تبریزی بازی هم داشته است ولی این خودش است که باید تصمیم بگیرد که می خواهد بازیگری را ادامه دهد یا نه. از نظر من استعداد این کار را دارد.

از سال ۶۸ هم وارد رادیو شده و در بخش اداره کل نمایش صدا استخدام شدم. وی بازیگر حرفه ای رادیو است و علاوه بر دریافت جوایز متعدد بازیگری در زمینه های گوناگون، تاکنون بیش از ۹ جایزه داخلی و بین المللی را نیز به خاطر فعالیت های رادیویی اش دریافت کرده است.

مجری گری فریبا متخصص

بدون شک این بازیگری و اجرا مقوله ای جدا از هم هستند ولی به خاطر علاقهای که به مجریگری داشتم و اینکه احساس کردم میتوانم در این زمینه هم موفق باشم به مجریگری پرداختم.

سادگی فریبا متخصص

معتقدم زیبایی در سادگی است و حتی اگر بخواهم یک لباس انتخاب کنم تلاش می کنم لباسی باشد که در عین شیک بودن، ساده باشد. من از زرق و برق بیزارم و اگر زندگی مرا از نزدیک ببینید هیچ چیزی ندارم که ارزش مالی خیلی ویژه ای داشته باشد.هیچ وقت نگفته ام چرا فلانی آنجاست .آدم پرتوقعی نیستم برای همین راحت زندگی می کنم .هیچ وقت خودم را با کسی مقایسه نکرده ام، هیچ وقت نگفته ام چرا فلانی آنجاست چرا من اینجا هستم و … فقط در زندگی حسرت کسانی را می خورم که خیلی کتاب می خوانند و گرنه با هر امکاناتی زندگی کرده ام و با آن ساخته ام.

بیوگرافی فریبا متخصص همسر فریبا متخصص اخبار بازیگران ازدواج بازیگران اینستاگرام بازیگران بیوگرافی بازیگران عکس جدید بازیگران بهترین بازیگران ایرانی بازیگر زن خوشگل گفتگوی ویژه خبری

تلخ ترین خاطره فریبا متخصص

در زندگی فریبا متخصص، تلخ ترین خاطره به شبی برمیگردد که برادر جوانش را ناگهانی و در اثر سکته قلبی از دست داد. تلخی ماجرا وقتی دوچندان شد که او علی رغم این که تمام اعضای خانواده اش در حال عزاداری بودند، طبق قراری که با گروهش در رادیو داشت، سر ضبط رفت. متخصص می گوید: از شدت گریه، چشم هایم باد کرده بود. یک عینک آفتابی به چشمم زدم و صبح رفتم سر کارآنجا می دیدم که همکارها با تعجب به من نگاه می کنند و به همدیگر می گویند این چرا عینکش را در نمی آورد؟ تلخ ترین و شیرین ترین واقعه زندگی فریبا متخصص! یک نمایش رادیویی به کارگردانی آقای زنجانپور بود. یک گروه بزرگ ۲۰ نفره بودیم و من نقش زنی را داشتم که صاحب کافه بود و باید مدام می خندید و اداهایی در می آورد که من در حالت عادی هم برایم سخت بود این نقش را ایفا کنم. با تمام این سختی ها اجرا تمام می شود. بعد از پایان نمایش متخصص دیگر نمی تواند گریه خود را نگه دارد و اشکش سرازیر می شود. اعضای گروه به شدت ناراحت می شوند و از او می پرسند چرا ماجرا را به آنها نگفته، اما او هنوز هم نمی داند کار درستی انجام داده یا نه: بعد از این همه سال هنوز نمی دانم باید پیش خانواده ام می ماندم یا باید وظیفه شغلی ام را انجام می دادم؟

شیرین ترین خاطره زندگی فریبا متخصص

یکی از بازی هایش به خاطر همزمانی با دوره خاصی از زندگی اش به شیرین ترین حادثه زندگی اش بدل شده:وقتی پسرم را باردار بودم، یک پیشنهاد کار دریافت کردم. می ترسیدم خطرناک باشد. با دکترم مشورت کردم و گفت اگر روحیه ات را شاد می کند حتما این کار را بکن. برای بچه که خطری ندارد و خوب هم هست. این بهترین اتفاقی بود که در کارم افتاد.
جوایز و افتخارات فریبا متخصص در تئاتر

این بازیگر بروجردی در تئاتر توانسته برنده سیمرغ بلورین در سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر به شود

همچنین در سال ۱۳۹۵ در سی و چهارمین جشنواره جهانی تئاتر فجر به عنوان بهترین بازیگر زن برگزیده شد لازم به ذکر است و در حال حاضر یکی از اساتید تئاتر ایران می باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.