معرفی تویوتا هایلوکس GR Sport +عکس

0

با معرفی نسخه GR Sport از تویوتا هایلوکس 2022، عضو دیگری به اعضای این خانواده اضافه شده است. براساس اعلام شرکت سازنده، این نسخه از پیکاپ محبوب با الهام از خودروهای حاضر در مسابقات رالی داکار شکل گرفته و البته نسبت به نسخه استاندارد با برخی تغییرات فنی هم همراه شده است.

تویوتا هایلوکس قیمت تویوتا هایلوکس مشخصات تویوتا هایلوکس معایب تویوتا هایلوکس محصولات جدید تویوتا شرکت تویوتا بهترین پیکاپ های دنیا تازه های خودرو مجله خودرو جدیدترین خودروهای وارداتی

فروش تویوتا هایلوکس GR Sport از تابستان 2022 در قاره اروپا آغاز خواهد شد.در گام نخست، سیستم تعلیق تویوتا هایلوکس GR Sport مورد بازنگری قرار گرفته و با فنرها و کمک­‌فنرهای جدید همراه شده است. افزایش سفتی کمک‌فنرهای جلو هم بخشی از تغییرات بوده که وقتی در کنار بهبود هندلینگ، فرمان‌پذیری و کیفیت سواری نسل جدید هایلوکس قرار گیرد، می­‌تواند کاربر را نسبت به افزایش قابلیت­‌های کاربردی این خودرو امیدوار سازد.

جلوپنجره مشکی با الگوی متفاوت، افزایش ابعاد حاشیه مه‌­شکن‌­ها، قطعات مشکی شامل آینه­‌های جانبی، دستگیره در محفظه بار، حاشیه گلگیرها و رکاب‌­های جانبی، حروف GR Sport روی در صندوق، رنگ قرمز فنر و کمک­‌فنرها و رینگ‌های 17 اینچی با تایرهای چهار فصل، مهمترین تغییرات ظاهری تویوتا هایلوکس GR Sport است.


تویوتا هایلوکس GR Sport

در فضای کابین این خودرو نیز با صندلی­‌های اسپرت با روکش چرم و جیر مصنوعی ردیف جلو، جزئیات روی داشبورد و دوخت روکش‌ها به رنگ قرمز، نشان GR Sport روی پشتی صندلی­‌ها، کفپوش‌ها و گرافیک نمایشگر، پدال‌های آلومینیومی، قطعات با ظاهر فیبرکربن و نوار آبی رنگ پوشش داخلی درها مواجه هستیم.

مواردی شامل چراغ‌های LED جلو، ورود و استارت بدون کلید، تهویه مطبوع دومنطقه‌­ای، دیفرانسیل لغزش محدود و دستیار فرود از سراشیبی نیز به صورت استاندارد در این خودرو پیش‌­بینی شده است.


تویوتا هایلوکس GR Sport

قوای محرکه تویوتا هایلوکس GR Sport از پیشرانه 2.8 لیتری تامین شده، که 201 اسب­‌بخار قدرت و 500 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده شش سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می­کند. ظرفیت حمل بار و یدک­‌کشی این خودرو به ترتیب یک و 3.5 تن اعلام شده است.

فروش تویوتا هایلوکس GR Sport از تابستان 2022 در قاره اروپا آغاز خواهد شد ولی قیمت آن فعلاً نشده است.

منبع:باما ،موتور1

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.