محصولات جدید میتسوبیشی در نمایشگاه توکیو 2022 + عکس

0

غیر از دو نسخه ویژه رالی‌آرت از مدل اوتلندر، میتسوبیشی قصد دارد یکی دیگر از محصولات خود را نیز به نام رالی‌آرت مفتخر سازد، نامی پرافتخار و خاطره‌­انگیز که البته در طول ده سال گذشته غیبت آن را احساس کرده‌­ایم.

”غیر از سه شاسی‌­بلند با پسوند رالی‌آرت، میتسوبیشی محصولات دیگری را نیز با خود به نمایشگاه توکیو 2022 خواهد آورد“اکلیپس‌ کراس که در رده کراس‌­اورهای میان­‌سایز قرار دارد، به مجموعه­‌ای از قطعات بدنه و جزئیات قرمز مجهز شده است، تا لقب رالی‌آرت را در کنار نام خود ببیند. غیر از زیرسپری، رکاب­‌های جانبی و نقوش گرافیکی در پایین درها، باید به باله سقفی این خودرو نیز اشاره کرد که با رنگ مشکی تزئین شده است.

محصولات جدید میتسوبیشی شرکت میتسوبیشی تازه های خودرو اخبار ژاپن نمایشگاه خودرو نمایشگاه خودروی توکیو دانستنی های دنیای خودرو دنیای خودرو

غیر از سه شاسی‌­بلند با پسوند رالی‌آرت، میتسوبیشی محصولات دیگری را نیز با خود به نمایشگاه توکیو خواهد آورد، که مدل مسافرتی از ون دلیکا یکی از آن‌هاست. این محصول که براساس نسخه فیس‌­لیفت شده از دلیکا در سال 2019 شکل گرفته، یادآور دورانی است که میتسوبیشی بازار ون­‌های خانوادگی ژاپن را در اختیار خود داشت. سیستم تعلیق مرتفع، رینگ‌های 16 اینچی با تایرهای چهارفصل، قطعه پلاستیکی اطراف گلگیرها، گارد سپر عقب، گل‌پخش­‌کن و چادر سقفی به همراه تشک سفری، تمام جزئیاتی است که این ون برای سفرهای ماجراجویانه به همراه خواهد داشت.

میتسوبیشی دلیکا در نمایشگاه توکیو 2022

میتسوبیشی دلیکا در نمایشگاه توکیو 2022

دو کانسپت برقی به نام‌های K-EV و Minicab-MiEV هم در کنار سایر محصولات میتسوبیشی در این رویداد حاضر می­‌شوند. میتسوبیشی K-EV با رنگ آبی روغنی بدنه و مسی روشن برای سقف، محصولی در رده کِی یا خودروهای بسیار کوچک شهری است که تحت همکاری با نیسان برای عرضه در بازار ژاپن طراحی شده است.

اما Minicab-MiEV که با رنگ‌های سبز لجنی و سفید عاج تزئین شده، ایده یک خودروی کوچک تجاری با امکان شارژ غیرمستقیم باتری را به نمایش می­‌گذارد.

تمامی این خودروها از تاریخ چهاردهم الی شانزدهم ژانویه در نمایشگاه خودرو توکیو در معرض نمایش قرار می‌­گیرند.

منبع : باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.