معرفی شاسی بلند آفرود چری جتور T-X + عکس

0

برند جتور که در سال 2018 توسط چری و با هدف جلب نظر قشر جوان و البته کم درآمد تاسیس شده، فعلاً تنها دو مدل را در سبد محصولات خود دارد. اولی X70 که در چندین نسخه عرضه شده و دیگری X90 که با نام X95 هم شناخته می‌­شود.

با استناد بر اطلاعات اولیه، جتور T-X به سازه و انتقال قدرت مناسب برای یک خودروی آفرودر مجهز شده است.“اما از سال گذشته میلادی استراتژی تازه‌­ای برای جتور تعریف شده که این برند را به عنوان مروج فرهنگ سفرهای جاده‌­ای و آفرود معرفی کند. برای پایبندی به این برنامه جدید، سه شاسی‌­بلند جدید به محصولات جتور اضافه خواهد، شد که تصاویر اولیه یکی از آن‌ها به تازگی منتشر شده است.

محصولات جدید چری بهترین شاسی بلند آفرود بهترین شاسی بلند چینی شاسی بلند چینی جدیدترین خودروهای وارداتی خودرو چینی جدید دنیای خودرو بهترین خودرو آفرود

براساس تصاویر محصول جدید جتور که فعلاً T-X نام گرفته، فرم کلی و تناسبات بدنه بسیار به لندرور دیفندر و فورد برانکو شباهت دارد. البته رقیب اصلی این خودرو مخصوصاً در بازار داخلی چین خودرویی نیست جزء تانک 300، که توسط گریت‌وال تولید شده و با طول بدنه 4.5 متری، با قیمت پایه 27 هزار دلار به فروش می‌­رسد.

با استناد بر اطلاعات اولیه، جتور T-X به سازه و انتقال قدرت مناسب برای یک خودروی آفرودر مجهز شده است.


جتور T-X شاسی بلند آفرود چری

البته چری در سال‌های گذشته هم شانس خود را برای ساخت خودروهای آفرودر امتحان کرده چراکه در سال 2008 دو مدل شاسی‌بلند و پیکاپ به اسامی هیگو 3 و هیگو 2 را معرفی کرد. مدل پیکاپ هرگز ساخته نشد ولی مدل شاسی­‌بلند در سال 2010 و با نام Rely X5 معرفی شد. این شاسی­‌بلند 4.7 متری به پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با 170 اسب­بخار قدرت، جعبه‌دنده 5 سرعته دستی و سامانه چهارچرخ محرک مجهز شده بود، اما تنها پس از دو سال از خط تولید کنار گذاشته شد. از آن زمان تاکنون، چری هرگز اقدام به ساخت شاسی‌بلند آفرود نکرده است.

انتظار می‌­رود نسخه نهایی جتور T-X احتمالا پیش از پایان سال 2022 وارد میدان شود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.