اولین واکنش آئودی به حضور در مسابقات فرمول یک  

0

آئودی آلمان به اخبار منتشر شده درباره حضور احتمالی‌اش در رقابت‌های فرمول یک واکنش نشان داد.

اولیور هافمن، رئیس بخش توسعه فنی آئودی در واکنش به اخبار منتشر شده در سطح رسانه‌های جهانی مبنی بر حضور این تیم در فرمول یک گفت: فدراسیون جهانی تصمیم‌های خوبی برای آینده درخشان فرمول یک تصویب کرده است و فصل اخیر این رقابت‌ها نیز  جالب بود. با این وجود ما اکنون فقط روی مسابقات رالی داکار و لمانس 24 تمرکز می‌کنیم.

اخبار مسابقات فرمول یک قهرمان مسابقات فرمول یک اسامی مسابقات فرمول یک مسابقات فرمول یک اخبار آلمان شرکت آئودی خودرو اسپرت خودروهای فرمول یک

هافمن در ادامه اظهار داشت: می‌خواهیم با پروژه‌های ورزشی خود همه را شگفت‌زده کنیم. اکنون در رالی داکار حضور داریم. به لطف یک مفهوم نوآورانه و پیشرفته موتور یک نام تجاری حساس در رقابت‌ها هستیم. ما اینجا مسیرهای طولانی را با کمک موتورهای الکتریکی و مبدل انرژی طی می‌کنیم. از سال 2023 در مسابقات 24 ساعته لمانس حضور خواهیم یافت. اینکه در آینده چه چیزهایی رخ خواهد داد در زمانش خواهیم دید.

پیش از این اعلام شده بود که آئودی و پورشه پروسه پیوستن به فرمول یک در سال 2026 را طی کرده‌اند و با هم روی پروژه‌های مشترکی کار می‌کنند. این موضوع در واقع باعث تقویت همکاری تیم‌های مک‌لارن و ردبول برای رقابت با تیم‌های مرسدس و فراری خواهد شد.

منبع:تسنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.