معرفی خودرو فورد موندئو 2022 + عکس

0

پس از چند ماه انتظار، پنجمین نسل از فورد موندئو در چین معرفی شده است. این خودرو که پیش از قطع عرضه در بازار آمریکا با نام فیوژن در این کشور به فروش می­‌رسید، در مرکز طراحی جدید فورد در شانگهای به معرض نمایش درآمده است.

موندئو 2022 براساس پلتفرم C2 فورد شکل گرفته که محصولات دیگری همچون لینکلن زفیر هم براساس آن تولید شده است.فرم بدنه فورد موندئو مخصوصاً در نمای جلو و عقب در هماهنگی با زبان طراحی جدید این برند شکل گرفته است، که نظیر آن در مدل‌های اووس و اکوئیتور قابل مشاهده است. البته مسئولان فورد بر اعمال سلیقه مشتریان چینی در طراحی این سدان نیز تاکید کرده‌­اند.

فورد موندئو 2022 در نمای جانبی بیشتر به مدل‌های فست‌بک شباهت دارد. هرچند که از نعمت برف­‌پاک­‌کن عقب بی‌­بهره مانده، اما به لطف حالت گلگیرهای جلو و هلالی چرخ‌ها، فرمی عضلانی را به معرض نمایش گذاشته است.

محصولات جدید فورد شرکت فورد موستانگ اخبار آمریکا بهترین خودروهای وارداتی مجله خودرو بانک اطلاعات خودرو تازه های خودرو

فورد موندئو 2022

نوار LED در بخش جلو را نباید نادیده گرفت، اما در نمای عقب با دو چراغ LED روبرو هستیم، که سه عنصر عمودی داشته و چراغ‌های ماستنگ مک-ای را به یاد می­‌آورد. دیفیوزر عقب، خروجی‌­های مصنوعی اگزوز با نوار کرومی و البته دستگیره‌­های مخفی­‌شونده درها، سایر نکات جالب در طراحی فورد موندئو 2022 خواهد بود.

موندئو 2022 براساس پلتفرم C2 فورد شکل گرفته که محصولات دیگری همچون لینکلن زفیر هم براساس آن تولید شده است. متاسفانه فورد از اعلام مشخصات فنی این محصول خودداری کرده است، اما نصب نشان 245 روی در صندوق می‌­تواند نشانه­‌ای از حضور پیشرانه 2 لیتری توربوشارژر اکوبوست در زیر کاپوت این خودرو باشد، که احتمالاً 245 اسب‌­بخار قدرت را از طریق جعبه‌دنده هشت سرعته اتوماتیک به محور جلو انتقال می­‌دهد.


فورد موندئو 2022

خودروساز آمریکایی از برنامه تولید نسل جدید موندئو در تاسیسات چانگان فورد و تحویل آن به مشتریان در ماه­های آینده خبر داده است. تا لحظه انتشار این خبر، از احتمال فروش این خودرو در سایر بازارها اطلاعی نداریم، اما ممکن است این ابهام هم به زودی برطرف شود، چراکه نسل فعلی موندئو به زودی از بازار اروپا خارج می­‌شود. باید منتظر ماند و دید که آیا این قاره مقصد جدید موندئو خواهد بود یا خیر.

مترجم :باما

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.