بروزرسانی مرسدس G کلاس برای سال 2024

0

شرکت مرسدس سفارشات جدیدی را برای SUV مرسدس G کلاس نمی‌پذیرد.

مرسدس G کلاس سال گذشته به رکورد فروش جدیدی رسید و بیش از ۴۱ هزار از این خودرو را به فروش رساند.

گزارش جدیدی از MBPassionBlog ادعا می‌کند که مرسدس دیگر سفارشاتی برای تولید این خودرو نمی پذیرد. گفته می‌شود این شرکت تاریخ‌های تحویل را تا سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۴، نزدیک به سه سال دیگر، تمدید کرده است.

قیمت مرسدس GLA مشخصات مرسدس GLA قیمت مرسدس G کلاس محصولات جدید مرسدس بنز آخرین مدل مرسدس بنز بهترین خودرو آلمانی تازه های خودرو اخبار آلمان مجله خودرو

بر اساس این گزارش، خریداران احتمالی کلاس G گفته اند که این شرکت سفارشات جدیدی را برای این مدل پس از ۱۷ ژانویه نمی‌پذیرد. کلاس G برای مدل سال ۲۰۱۹ تغییرات اساسی را دریافت کرده و قرار است به‌روزرسانی شود. این یک به‌روزرسانی سبک جزئی بدون به‌روزرسانی‌های بیرونی قابل توجه است، اگرچه ممکن است فضای داخلی جدیدترین نرم‌افزار اطلاعات سرگرمی و صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر را دریافت کند.


خودروسازان با کمبود تراشه و سایر مسائل زنجیره تامین دست و پنجه نرم می‌کنند که باعث شده تعداد کمی از شرکت‌ها میزان فروش را کاهش دهند. ساخت یک مدل محبوب در حال حاضر آسان نیست. اگر کلاس G امسال به اندازه گذشته محبوبیت داشته باشد، مرسدس می‌تواند سفارشات بیشتری را قبول  کند.


خبر خوش این است که بنا بر اطلاعات درز کرده، مدل جدید کلاس G شاسی خود را حفظ خواهد کرد و معنی آن این است که این خودرو‌ی الکتریکی از توانایی‌های خاص و منحصر به فرد کلاس G در آفرود بهره خواهد برد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.