بیوگرافی امیر غفارمنش و همسرش+عکس

0

امیر غفارمنش متولد 6 ادریبهشت 1347 در تهران، بازیگر است. دانش آموخته بازیگری می باشد، فعالیت حرفه ای خود را از تئاتر شروع کرد و حالا در تلویزیون حضور دارد، 2 ازدواج کرده و همسر اولش، مرحوم پوپک گلدره بود.

اولین بار سال 1353 وقتی 6 ساله بود در فیلم تلویزیونی فردوس به کارگردانی پدرش که از کارگردان های سینمای آزاد بود برای تلویزیون بازی کرد.

بیوگرافی امیر غفارمنش بیوگرافی امیر غفارمنش همسر امیر غفارمنش همسر امیر غفارمنش طلاق امیر غفارمنش طلاق امیر غفارمنش بیوگرافی پوپک گلدره بیوگرافی پوپک گلدره اینستاگرام بازیگران اینستاگرام بازیگران عکس بازیگران عکس بازیگران ازدواج بازیگران ازدواج بازیگران

بصورت حرفه ای در سال 1366 وقتی 19 ساله بود بازیگری را از تئاتر و زیر نظر دکتر محمود عزیزی شروع کرد و چندین سال در تئاتر بازی های درخشای از خود نشان داد.

سال 71 با سریال دنیای جوان اولین تجربه رسمی خود را بدست آورد و با سریال همسایه ها بکارگردانی حسن فتحی سال 72 نقش جدی تری را بدست آورد.

با سریال ساعت خوش در سال 1373 بسیار درخشید و در کنار تمام بازیگران این مجموعه چندین سال ممنوع الکار شد تا اینکه با مجموعه سیب خنده رضا عطاران در سال 76 بازگشت.

سال 1380 در 33 سالگی با فیلم خانه ای روی آب به کارگردانی بهمن فرمان آرا اولین تجربه سینمایی اش را بدست آورد و حالا بیش از 14 تجربه سینمایی و نزدیک 50 سریال بازی کرده است.

ازدواج بازیگران اینستاگرام بازیگران بیوگرافی امیر غفارمنش بیوگرافی پوپک گلدره عکس بازیگران همسر امیر غفارمنش

امیر غفارمنش در سال 1380 بعد از 5 سال ارتباط دوستانه با پوپک گلدره ازدواج کرد اما این زندگی بعد از 4 سال زندگی مشترک در نهایت به طلاق و جدایی ختم شد.

دو روز بعد از طلاق پوپک گلدره در شهریور 1384 در یک سانحه رانندگی به کما رفت و بعد از 8 ماه در 27 فروردین 1385 در بیمارستان مهر تهران درگذشت.

امیر غفارمنش بعد از چند سال دوباره ازدواج کرد و حالا یک پسر بنام راستین دارد.

بیوگرافی امیر غفارمنش بیوگرافی امیر غفارمنش همسر امیر غفارمنش همسر امیر غفارمنش طلاق امیر غفارمنش طلاق امیر غفارمنش بیوگرافی پوپک گلدره بیوگرافی پوپک گلدره اینستاگرام بازیگران اینستاگرام بازیگران عکس بازیگران عکس بازیگران ازدواج بازیگران ازدواج بازیگران

در سال 1374 بخاطر شهرت بیش از اندازه! توسط تلویزیون ممنوع الکار شد که با سعید آقاخانی یک پیتزا فروشی باز کرد و مدتی بعد وارد بوتیک لباس شد.

او حالا بتازگی رستوران اختصاصی خود بنام آگرین برگر را دارد.

من مدتی در باشگاه دیهیم سابق تمرین دروازه بانی می کردم اما ناصر خان من را در گوره درواه بان ها انتخاب نکرد ولی جدا از بحث فوتبالی مرا دوست داشت.

گاهی مرا به گوشه ای می کشید و با هم درد و دل می کردیم، خدا رحمتشان کند دیدن او از فاصله یک متری برای من افتخار بود و کلی عشق می کردم وقتی در کنارش بودم.

من در هر شرایطی و با حضور هر شخصی بعنوان سرمربی از تیم محبوبم حمایت می کنم، چون عاشق استقلال هستم و این تیم ایده آل من است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.