رولزرویس فانتوم ارکیده سفارشی (عکس)

0

شرکت رولزرویس که همواره به عنوان تولیدکننده خودروهای سفارشی شناخته می­‌شود، در جدیدترین دوره از فستیوال گودوود با یک مدل تک­ ساخت حاضر شده است.

علت نامگذاری رولزرویس ارکیده، یادآوری گل ملی سنگاپور بوده که با لقب Vanda و به عنوان نمادی از زیبایی و استقامت شناخته می‌­شود.

لوکس ترین خودروهای دنیا مشخصات رولزرویس فانتوم قیمت رولز رویس فانتوم خودرو لوکس مجله خودرو معرفی خودرو

این خودرو یعنی فانتوم ارکیده، یک اثر هنری منحصربفرد است که برای ادای احترام به سنگاپور شکل گرفته است. البته قبلا هم یک نسخه ویژه از رولزرویس گوست با لقب SG50 برای گرامیداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس این کشور کوچک آسیایی معرفی شده بود.

اما علت نامگذاری رولزرویس ارکیده، یادآوری گل ملی سنگاپور بوده که با لقب Vanda و به عنوان نمادی از زیبایی و استقامت شناخته می‌­شود.

متخصصان بخش Bespoke Collective در شرکت رولزرویس برای طراحی این مدل به سراغ نسخه بدنه بلند از فانتوم رفته و پس از دو سال همکاری با هنرمندان، این اثر هنری را خلق کرده­‌اند.


رولزرویس فانتوم ارکیده

در همان اولین نگاه، نخستین ویژگی جالب توجه رولزرویس فانتوم ارکیده یعنی رنگ بدنه آن جلب توجه می­‌کند، چراکه این سدان لوکس با رنگ سفید قطبی، سایه بنفش و روکش براق تزئین شده است.

یکی از ویژگی‌­های منحصربفرد فانتوم ارکیده به طراحی کابین آن توسط هنرمند اهل بریتانیا یعنی هلن اِمی مورای مربوط می­‌شود، کسی که فضای داخلی این سدان اشرافی را به یک گالری نمایش آثار هنری تبدیل کرده است. پارچه ابریشمی که با دستان این هنرمند خلق شده، در زیر لایه‌­ای از شیشه در معرض دید سرنشینان قرار گرفته است. از رنگ‌های سفید Grace، قهوه­‌ای هاوانا، خاکستری دودی و زیتونی تیره برای تزئینات پارچه‌­ای کابین استفاده شده است، تا حس اشرافی فضای داخلی را تقویت کند. میز تاشو مخصوص سرنشینان عقب نیز توسط هنرمند دیگری به نام یوهان بنچریت طراحی و ساخته شده است.

رولزرویس فانتوم ارکیده
رولزرویس فانتوم ارکیده

آقای مایکل برایدن که مدیریت تیم طراحان بخش خودروهای سفارشی رولزرویس را برعهده دارد، گل ارکیده را نمادی از زندگی مردم آسیا دانسته است، که در زندگی خود بدون توجه به تغییرات محیط، تنها بر رشد و تعالی و انطباق با شرایط تمرکز دارند.

رولزرویس فعلاً درباره قیمت جدیدترین محصول منحصربفرد خود اظهارنظر نکرده است.

مترجم : باما
منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.