میتسوبیشی پاجرو اسپرت با تیونینگ آرکتیک تراکس

0

شرکت آرکتیک تراکس که در ساخت خودروهای شاسی‌­بلند با قابلیت‌­های ویژه مهارت دارد، در جدیدترین پروژه خود به سراغ میتسوبیشی پاجرو اسپرت رفته است تا محصولی ویژه با لقب AT35 را معرفی کند.

بارزترین ویژگی این خودرو رینگ‌های 17 اینچی با تایرهای 315/70R17 است، که چسبندگی لازم برای حرکت در انواع مسیرها را فراهم خواهد کرد.

آموزش تیونینگ خودرو تیونینگ قیمت میتسوبیشی پاجرو مشخصات میتسوبیشی پاجرو میتسوبیشی پاجرو 2 درب دنیای خودرو مجله خودرو

نخستین ویژگی این خودرو که از مدتی پیش در دسترس مشتریان روس قرار گرفته، رینگ‌های 17 اینچی با تایرهای 315/70R17 است، که چسبندگی لازم برای حرکت در انواع مسیرها را فراهم خواهد کرد. برای سازگاری با این تایرهای عریض، قطعه اضافه به لبه گلگیرها اضافه شده که در سایر محصولات آرکتیک تراکس هم مشاهده کرده‌­ایم، ولی به نظر می‌­رسد این قطعات با پاجرو اسپرت بیشتر هماهنگی دارد.

تایرهای بزرگ در کنار افزایش ارتفاع تعلیق، فاصله کف خودرو از سطح زمین را به 270 میلی‌متر رسانده، که مطمئناً در افزایش قابلیت آفرود AT35 تاثیرگذار است، چراکه زاویه حمله و خروج این خودرو اکنون با 4.5 و 4.3 درجه افزایش نسبت به پاجرو اسپرت استاندارد، به 34.5 و 28.8 درجه رسیده است.


میتسوبیشی پاجرو اسپرت با تیونینگ آرکتیک تراکس

پیشرانه پاجرو اسپرت بدون تغییر مانده بنابراین در زیر کاپوت AT35 با پیشرانه 2.4 لیتری توربودیزل با 179 اسب­‌بخار قدرت یا پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر بنزین­‌سوز با 217 اسب­‌بخار قدرت مواجه هستیم که از طریق سامانه چهار چرخ محرک Super Select 4WD-II به جعبه‌دنده شش سرعته دستی یا 8 سرعته اتوماتیک متصل شده است.

لازم به ذکر است که میتسوبیشی پاجرو اسپرت روی سازه مشترک با پیکاپ L200 شکل گرفته و از سال 2015 با سومین نسل در بازار حضور دارد. البته در سال 2019 و برای ادامه رقابت با تویوتا فورچونر و فورد اورست، میتسوبیشی چهره این خودرو را کمی تغییر داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.