معرفی آلپینا B8 گرن‌کوپه 2023

0

تقریباً هفته پیش بود که شرکت ب‌ام‌و، خانواده سری 8 به‌روز رسانی شده، شامل سری 8 کوپه، کابریولت و گرن‌کوپه را معرفی کرد. اکنون آلپینا آماده است تا B8 گرن‌کوپه برپایه نسخه جدید این خودرو را نمایش دهد، که شامل تغییرات جزئی است‌.

در بخش فنی این خودرو هیچ تغییری اعمال نشده؛ قلب آن همچنان یک پیشرانه اصلاح شده V8 ب‌ام‌و با حجم 4.4 لیتر است که 621 اسب‌بخار قدرت و 800 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

محصولات جدید بی ام و اخبار شرکت بی ام و انواع مدل بی ام و بهترین خودرو آلمانی مجله خودرو معرفی خودرو دنیای خودرو

در بخش نمای خارجی، یک جلوپنجره درخشان به چشم می‌خورد و بدنه با رنگ‌های آبی و سبز در دسترس است. علاوه بر آن، مشتریان می‌توانند از میان طیف گسترده رنگ‌های ب‌ام‌و و ب‌ام‌و ایندیویژوال، انتخاب کنند.

رینگ‌های 20 اینچی آلپینا، با تایرهای 245/35 ZR21 (برای جلو) و 285/30 ZR21 (برای عقب) برند پیرلی (Pirelli) پوشیده شده است. مشتریان می‌توانند سری دوم همین رینگ را با طراحی مشابه، برای ست زمستانی خود سفارش دهند.

هنگام ورود به کابین خودرو، با همان صفحه نمایش دوگانه موجود در خانواده فیس‌لیفت شده سری 8، مواجه می‌شویم. B8 گرن‌کوپه به طور استاندارد با صفحه نمایش 12.3 اینچی Live Cockpit Professional عرضه می‌شود، که جایگزین ابزار دیجیتال 10.25 اینچی قدیمی شده است‌.

دیگر ویژگی‌های کابین B8 گرن‌کوپه، رکاب‌های نورانی آلپینا و iDrive Controller در بخشی کریستالی با لوگو آلپینا است. این خودروساز می‌گوید که هر فرمان، با چرم طبیعی و به صورت دست‌دوز ساخته شده است.


آلپینا B8 گرن‌کوپه 2023

در بخش فنی این خودرو هیچ تغییری اعمال نشده؛ قلب آن یک پیشرانه اصلاح شده V8 ب‌ام‌و با حجم 4.4 لیتر است که 621 اسب‌بخار قدرت و 800 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این نیرو از طریق جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود و خودرو را در مدت زمان 3.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برساعت می‌رساند. حداکثر سرعت آن نیز تا 324 کیلومتر برساعت محدود شده است.

اگر ترکیب‌ رنگ‌ها و نوع مواد استفاده شده در ساخت B8 گرن‌کوپه مطابق میل شما نباشد، آلپینا گزینه‌های سفارشی فراوانی را ارائه می‌دهد. رنگ بدنه، چرم کابین و تزئیات داخلی، براساس سلیقه مشتری قابل تغییر است.

فروش این نسخه از ماه جولای امسال آغاز می‌شود و قیمت پایه آن 182,505 دلار است. البته این قیمت برای بازار آلمان است و قیمت بازار آمریکا در اطلاعات تکمیلی مشخص خواهد شد.

مترجم : باما

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.