روف ریل (باربند) خودرو چیست ؟

0

روف ریل تیبا۲ ،روف رک کوییک ،روف رگ چیست ،ریل چیست ،کامپیوتر سفری چیست ،نصب روف ریل تیبا ،روف ریل ۲۰۶

شاید شما هم عبارت ” روف ریل ” را بارها در تجهیزات و امکانات رفاهی خودروهای مدرن دیده‌اید.

روف ریل در واقع نوعی باربند است که شامل دو میله موازی می‌شود که کاربران خودرو می‌توانند وسایلی که در صندوق عقب جا نمی‌شوند، با بهره‌گیری از این دو میله بر روی سقف خودرو قرار دهند.

روف ریل چیست قیمت روف ریل بهترین آپشن های خودرو تجهیزات خودرو معرفی قطعات خودرو روف ریل تیبا روف ریل پژو 206 روف ریل ساندرو

روف ریل یکی تجهیزات رفاهی خودروها است که به صورت یک آپشن عرضه می‌شود؛ از همین رو روف ریل را نمی‌توانید بر روی تمام آپشن‌ها مشاهده کنید. بسیاری از اتومبیل‌های موجود در بازار همچون رنو ساندرو استپ وی، هیوندای سانتافه، فولکس واگن تیگوان، ولوو XC90 و بسیاری دیگر از اتومبیل‌های وارداتی این آپشن را دارند.

میله‌های روف ریل معمولا از جنس آلومینیوم سخت هستند و به شکلی طراحی و نصب می‌شوند که بر روی وضعیت آیرودینامیکی خودروها تاثیر منفی نگذارند.

 روف ریل چیست قیمت روف ریل بهترین آپشن های خودرو تجهیزات خودرو معرفی قطعات خودرو روف ریل تیبا روف ریل پژو 206 روف ریل ساندرو

نصب انواع تجهیزات رفاهی خودروهای لوکس

لوازم جانبی در واقع وسایل و قطعاتی هستند که به خودرو اضافه می‌شوند. برخی از لوازم جانبی‌های محبوب، مربوط به داخل خودرو و برخی دیگر مربوط به بخش‌های دیگر اتومبیل می‌شوند. لوازمی همچون زیرپایی، کفی صندوق عقب، کیت کمک‌های اولیه، هولدر موبایل و تبلت و… از جمله لوازم جانبی محبوب در بین صاحبان خودروها است.

منبع:لوکاپرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.