مشخصات فنی تندر ۹۰ ایرانی سایپا

0

تصاویر گرافیکی جدید سایپا P90 منتشر شد

سایپا قصد دارد به‌زودی سدان P90 را راهی جاده‌های کشورمان کند و حالا جزئیات بیشتری در خصوص این خودرو در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.

سایپا P90 را می‌توان نسخه ایرانیزه رنو تندر ۹۰ دانست که فعلا در مرحله تولید آزمایشی برخی از قطعات به سر می‌برد و هنوز حتی مشخصات رسمی، قیمت و زمان عرضه آن مشخص نشده است.

قیمت سایپا P90 مشخصات سایپا P90 محصولات جدید سایپا اخبار سایپا تازه های خودرو در ایران ال 90 ایرانی مجله خودرو آپشن های سایپا P90

هرچند هنوز تصاویر و جزئیات بیشتری از نسخه اولیه P90 به بیرون درز پیدا نکرده است اما مدیران سایپا می‌گویند تصاویر گرافیکی جدید انتشاریافته از این خودرو تفاوت چندانی با نمونه‌ نهایی نخواهند داشت.

سایپا تأکید دارد که P90 فیس‌لیفت تندر ۹۰ نبوده و در واقع یک سدان کاملا متفاوت از این خودرو در بخش‌های طراحی و قوای محرکه است که البته تفاوت‌های قابل‌توجهی نیز نسبت به نسخه خارجی و قدیمی دارد.

محصولات جدید سایپا تازه های خودرو مجله خودرو اخبار بازار خودرو اخبار خودرو معرفی خودرو

مشخصات فنی تندر ۹۰ ایرانی سایپا

گفته می‌شود سایپا سدان P90 را به یک پیشرانه M15 توربو مجهز خواهد کرد. این قوای محرکه که در حال حاضر در زیر کاپوت شاهین سایپا نیز قرار دارد می‌تواند ۱۱۰ اسب‌بخار قدرت و ۱۷۸ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. همچنین احتمال داده می‌شود یک جعبه دنده ۵F18 پنج سرعته دستی نیز در کنار این قوای محرکه قرار گرفته و توان تولیدی آن را به چرخ‌های جلو خودرو منتقل کند.

احتمال دیگر اما تجهیز تندر ۹۰ ایرانیزه سایپا به یک پیشرانه ۱٫۶ لیتری ۱۶ سوپاپ و تنفس طبیعی است. پیشرانه مذکور که نمونه بومی‌سازی شده EC5 گروه PSA است می‌تواند ۱۱۳ اسب‌بخار قدرت ۱۴۲ تا ۱۵۳ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.