طرز تهیه ماکارونی خامه ای همراه سس قارچ با کوفته

0

ماکارونی خامه ای همراه سس قارچ با کوفته این پاستا فوق العاده خوشمزه و خامه ای و بسیار سریع آماده می شود . پیشنهاد میشود امتحانش کنید .

مواد لازم برای ۲ نفر :

  1. 250 گرم گوشت چرخ کرده
  2. 1 عدد تخم مرغ کوچک
  3. 3 قاشق غذاخوری آرد سوخاری
  4. 2 قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی
  5. 200 گرم پاستا
  6. 250 گرم قارچ
  7. 1 عدد پیاز قرمز
  8. 3 حبه سير
  9. 300 میلی لیتر خامه
  10. 2 شاخه رزماری تازه یا 1 قاشق چایخوری رزماری خشک
  11. نمک و فلفل
  12. 4 قاشق غذاخوری روغن زیتون

طرز تهیه ماکارونی خامه ای همراه سس قارچ با کوفته طرز تهیه غذای خوشمزه با پاستا مجله آشپزی کتاب آشپزی فوت و فن آشپزی آموزش غذای ایتالیایی آموزش غذای مجلسی

طرز تهیه:

گوشت چرخ کرده ، تخم مرغ ، آرد سوخاری و یک قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی را مخلوط کرده و با نمک ، فلفل و پاپریکا شیرین مزه دار کنید به شکل 10-12 توپ کوچک در بیاورید . 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون را در تابه گرم کنید و توپک ها را حدود 5 دقیقه تفت دهید .

در این فاصله پیاز را نگینی خرد کرده و حبه های سیر را پوست بگیرید . قارچ را خرد کنید . رزماری را ریز خرد کنید . کوفته ها را از ماهیتابه خارج کرده و کنار بگذارید . ماکارونی را طبق دستور بسته تهیه کنید و در هنگام آبکش کردن 1 لیوان آب پاستا کنار بزارید دو قاشق غذاخوری روغن زیتون را دوباره در تابه داغ کرده و حبه های پیاز را در آن تفت دهید .

حبه های سیر را فشار دهید و سرخ کنید . قارچ ها را اضافه کرده و 3 دقیقه تفت دهید . یک قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی را اضافه کرده و تفت دهید . با خامه ریز لعاب بزنید و رزماری را اضافه کنید .

با نمک ، فلفل و پاپریکا شیرین مزه دار کنید . کوفته ها را اضافه کنید و بگذارید همه چیز به مدت ۵ دقیقه روی حرارت ملایم بجوشد . . آب ماکارونی و پاستا را اضافه کرده و خوب مخلوط کنید.تا به غلظت دلخواه برسد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.