معرفی سوپراسپرت برقی لکسوس + عکس

0

مدیرعامل شرکت تویوتا در جریان رویداد خبری که در دسامبر 2021 ترتیب داده شد، تعدادی از محصولات آینده لکسوس را معرفی کرد. در میان این خودروها، یک سوپراسپرت با برند لکسوس قرار داشت.

با کمی دقت، می­‌توان نشانه‌هایی از مدل LFA را در طراحی این خودروی جدید مشاهده کرد، سوپراسپرت لکسوس که یک دهه پیش وارد بازار شد.

مشخصات سوپراسپرت برقی لکسوس قیمت سوپراسپرت برقی سریعترین سوپراسپرت قیمت خودرو سوپراسپرت ابر خودرو برقی مجله خودرو دنیای خودرو اخبار خودرو مدیر عامل شرکت تویوتا

مشخصات سوپراسپرت برقی لکسوس
خودروی مذکور به واسطه کاپوت کشیده، ارتفاع کم و پروفیل جانبی زیبا، نسبت به بقیه بیشتر جلب توجه می­‌کرد. اکنون تصاویری منتشر شده است، که اطلاعات بیشتری نسبت به ظاهر این مدل را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد.

شرکت لکسوس با انتشار تصاویر این محصول جدید، آن را نه یک کانسپت بلکه یک خودروی اسپرت برقی جدید لقب داده است.

با کمی دقت، می­‌توان نشانه­‌هایی از مدل LFA را در طراحی این خودروی جدید مشاهده کرد، سوپراسپرت لکسوس که یک دهه پیش وارد بازار شد. این شباهت اتفاقی نیست چراکه مسئولان لکسوس هم این محصول جدید را میراث‌­دار LFA توصیف کرده‌­اند. البته کمی شباهت به محصولات مک‌­لارن را می­‌توان در نمای جلو مشاهده کرد.

در نمای جانبی هم نشانه­‌هایی از طراحی تویوتا سوپرا قابل مشاهده است. عدم وجود شیشه عقب یکی از نکات جالب در طراحی این خودروست، موردی که احتمالاً به یاری دوربین­‌های نصب شده در این بخش تکمیل خواهد شد. عدم وجود هرگونه خروجی اگزوز، از نصب پیشرانه برقی در سینه این خودرو خبر می‌­دهد.

مشخصات سوپراسپرت برقی لکسوس قیمت سوپراسپرت برقی سریعترین سوپراسپرت قیمت خودرو سوپراسپرت ابر خودرو برقی مجله خودرو دنیای خودرو اخبار خودرو مدیر عامل شرکت تویوتا

هنوز اطلاعی از مشخصات فنی این خودرو در دسترس نیست، اما لکسوس اعلام نموده که دستیابی به سرعت 96 کیلومتر برساعت در کمتر از 2 ثانیه برای آن قابل دسترس خواهد بود. غیر از پیشرانه قدرتمند، یکی از شروط لازم برای دستیابی به این رقم شتاب، سامانه چهار چرخ محرک است، که احتمالاً برای این خودرو درنظر گرفته شده. شعاع حرکتی هم 640 کیلومتر اعلام شده است، هرچند از مشخصات باتری هم اطلاعی نداریم.

شرکت لکسوس برای گسترش تنوع محصولات برقی خود تا سال 2030 برنامه‌ریزی کرده و این خودروی اسپرت هم بخشی از برنامه مذکور است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.