روایتی از بازدید سرزده رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو

0

اعتراض و تعیین ضرب الاجل؛ نه از خودرویی رونمایی شد و نه از دستاوردی بازدید

اخبار بازار خودرو اخبار ایران خودرو اخبار خودرو اخبار خودروسازان اخبار مهم اخبار قیمت خودرو اخبار وزارت صنعت معدن و تجارت دلایل گران شدن خودرو قیمت پژو 206 سید ابراهیم رئیسی کیست مدیر عامل ایران خودرو سید رضا فاطمی امین کیست انبار ایران خودرو

ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه برای پوشش اخبار هیات دولت به نهاد ریاست جمهوری رفته بودیم. بعد ازجلسه دولت خود را برای رفتن آماده می کردیم که به من و تصویربردارم اطلاع دادند بمانید، برنامه دیگری هم بایدپوشش داده شود. پرسیدم چه برنامه‌ای؟ کسی اطلاع نداشت یا نخواست اطلاعاتی بدهد.

سوار بر ون راه افتادیم. عکاس و تصویربردار روابط عمومی نهاد هم همراهمان بودند. به همراه رئيس جمهور، تقریبا نامحسوس. در کل مسیر برخلاف مرسوم عبور و مرور کاروان شخصیت‌های سیاسی، نه کسی متوجه چیزی شد نه با کنجکاوی به نظاره ایستاد.

حتم دارم کمتر کسی درخیابان‌های شهر، یا درون خودروهایی که در ترافیک کنارشان متوقف می‌شدیم و حتی پیک موتوری و نیسان آبی‌هایی که بی‌محابا از کنارمان گذشتند، حدس می‌زدند رییس جمهور سوار بر یکی از همین خودروهای ایرانی کناری است.

به عنوان تنها خبرنگار همراه گروه در مسیر هم پرسیدم مقصد کجاست؟ درنهایت جواب شنیدم: «بازدیدی از پیش اعلام نشده، حوالی تهران.» وارد شرکت ایران خودرو که شدیم نه خبری از استقبال رسمی بود نه کسی منتظرمان. رفتار عادی همه نشان می‌داد واقعا کسی از حضور آقای رييسی در آنجا اطلاع ندارد.

بعدا شنیدم هنگام ورود، وزیر صمت با قائم مقام مدیرعامل تماس گرفته که ما در کارخانه‌ایم، سریع خودت را به پارکینگ خودروها برسان. مدیرعامل شرکت هم بی‌خبر از همه جا در یکی از مهمترین روزهای کاریش، همان ساعت در فرودگاه بود تا برای عقد قرارداد فروش خودرو به ارمنستان برود.

در این بازدید رییس جمهور نه از خودرویی رونمایی کرد، نه از دستاوردی بازدید. حتی کسی گزارشی پر طمطراق از عملکرد خودروساران هم به او نداد.

رييسی به وضع موجود معترض بود. از ماندن هزاران خودرو درکارخانه گلایه کرد و بر خودورسازان خُرده گرفت. بعد دستوراتی داد و ضرب الاجلی تعیین کرد.

منبع:خبرفوری

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.