کیا عرضه شاسی بلند EV۹ در سال ۲۰۲۳ را تایید کرد

0

نسخه مفهومی شاسی بلند EV ۹ در نمایشگاه خودرو لس آنجلس ۲۰۲۱ ارائه شد.

این یک SUV بزرگ به طول حدود ۵ متر خواهد بود که در یک نسخه مفهومی در نمایشگاه خودروی لس آنجلس ۲۰۲۱ پیش نمایش داده شده و در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

کیا عرضه شاسی بلند EV ۹ در سال ۲۰۲۳ را تایید کرد نسخه مفهومی شاسی بلند EV ۹ در نمایشگاه خودرو لس آنجلس ۲۰۲۱ ارائه شد. این یک SUV بزرگ به طول حدود ۵ متر خواهد بود که در یک نسخه مفهومی در نمایشگاه خودروی لس آنجلس ۲۰۲۱ پیش نمایش داده شده و در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. کیا در این خودرو امکان شارژ سریع را فراهم کرده است و می گوید که می‌توان ۱۰۰ کیلومتر برد را در ۶ دقیقه (با شارژر سریع DC پرقدرت) دوباره پر کرد. کیا همچنین گفته است کانسپت EV۹ در حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه می تواند از ۱۰ تا ۸۰ درصد شارژ شود. EV۹ چند ویژگی جدید را برای برند کیا به ارمغان می‌آورد، از جمله به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار OTA (Over the Air) و خدمات FoD (Feature on Demand) و همچنین فناوری رانندگی خودکار جدید AutoMode است. شایان ذکر است که هیوندای در همان نمایشگاه از شاسی بلند مفهومی هیوندای Seven رونمایی کرد که پیش نمایش هیوندای Ioniq ۷ است که قرار است در سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه شود.

کیا در این خودرو امکان شارژ سریع را فراهم کرده است و می گوید که می‌توان ۱۰۰ کیلومتر برد را در ۶ دقیقه (با شارژر سریع DC پرقدرت) دوباره پر کرد. کیا همچنین گفته است کانسپت EV۹ در حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه می تواند از ۱۰ تا ۸۰ درصد شارژ شود.

EV۹ چند ویژگی جدید را برای برند کیا به ارمغان می‌آورد، از جمله به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار OTA (Over the Air) و خدمات FoD (Feature on Demand) و همچنین فناوری رانندگی خودکار جدید AutoMode است.

شایان ذکر است که هیوندای در همان نمایشگاه از شاسی بلند مفهومی هیوندای Seven رونمایی کرد که پیش نمایش هیوندای Ioniq ۷ است که قرار است در سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.