مجید بهزادپور رئیس کل بیمه مرکزی شد + عکس و سوابق

0

بعد از گذشت ۶۰ روز از استعفای غلامرضا سلیمانی، بیمه مرکزی از انتصاب مجید بهزادپور به‌عنوان جایگزین او در مقام رئیس‌کل بیمه مرکزی خبر داد.

مجید بهزادپور که تاکنون مدیر صندوق تأمین خسارت‌های بدنی بیمه مرکزی و یکی از اعضای هیئت‌مدیره این نهاد ناظر بود، از امروز به‌طور رسمی فعالیت خود را به‌عنوان رئیس‌کل بیمه مرکزی ایران ادامه خواهد داد.

https://cdn.yjc.news/files/fa/news/1400/12/15/15741599_266.jpg

روابط عمومی بیمه مرکزی ایران در حالی خبر انتصاب مجید بهزادپور را اعلام کرد که تا پیش از این نام محمدرضا خوش‌کیش، عضو شورای عالی بیمه (نماینده اتاق اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در شورای عالی بیمه از سال ۱۳۹۸ شمسی) به‌عنوان گزینه اصلی نشستن بر کرسی ریاست بیمه مرکزی ایران بر سر زبان‌ها بود که انتظار می‌رود با انتصاب بهزادپور به‌عنوان رئیس‌کل بیمه مرکزی، او نیز منصب قائم‌مقامی را بپذیرد.

مجید بهزادپور کیست سوابق مجید بهزادپور اخبار بیمه مرکزی رئیس بیمه مرکزی بیوگرافی سیاستمداران اخبار بیمه سوابق غلامرضا سلیمانی بیمه مرکزی کجاست بیمه تامین اجتماعی وزیر اقتصاد کیست سید احسان خاندوزی کیست

مجید بهزادپور کیست؟

مجید بهزادپور تحصیل‌کرده رشته اقتصاد از دانشگاه تهران است و علاوه بر کارشناسی ارشد رشته برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای دانشگاه شهید بهشتی، معادل کارشناسی ارشد مدیریت سیستم‌ها از دانشکده صنایع دانشگاه صنعتی شریف را نیز داراست. او طی سال‌های ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۱ سمت معاونت طرح و برنامه سازمان تعزیرات حکومتی و معاون اداری و مالی سازمان بازرسی کل کشور را به عهده داشت.

معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مشاور معاون قوه قضائیه در دوران ریاست ابراهیم رئیسی از دیگر سوابق اوست. بهزادپور در دوره‌های مختلف سرپرستی معاونت توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران را به عهده داشت و در نهایت سال گذشته طی حکمی از سوی غلامرضا سلیمانی به‌عنوان مدیر صندوق تأمین خسارت‌های بدنی بیمه مرکزی انتخاب شد.

طبق ماده ۱۹ قانون تأسیس بیمه مرکزی ایران و بیمه‌گری، رئیس‌کل بیمه مرکزی و قائم‌مقام او به پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی و با تصویب هیئت وزیران و معاونان بیمه‌ مرکزی ایران به پیشنهاد رئیس‌کل بیمه مرکزی و موافقت وزیر امور اقتصادی و دارایی به موجب تصویب‌نامه هیئت وزیران منصوب می‌شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.