ارتقا شاسی بلند جدید نیسان قشقایی e-Power هیبریدی

0

این کراس اوور محبوب دارای یک موتور ۱.۵ لیتری توربو بنزینی است که با قدرت ۱۵۲ اسب بخاری، به موتور الکتریکی ۳۰ اسب بخاری مجهز می‌شود.

نیسان قشقایی اواخر امسال آپشن جدید هیبریدی e-Power را دریافت خواهد کرد و اولین مدل از این خودرو در اروپا عرضه خواهد شد که مجهز به فناوری به روز شده e-power این شرکت است.

پلت فرم نیسان قشقایی جدید بررسی نیسان قشقایی 2016 تغییرات نیسان قشقایی جدید فیس لیفت نیسان قشقایی 2018 قیمت نیسان قشقایی مشخصات نیسان قشقایی مشخصات نیسان قشقایی جدید محصولات جدید نیسان شرکت نیسان ژاپن اخبار ژاپن دنیای خودرو بهترین خودرو هیبریدی شاسی بلند هیبریدی

این پیشرانه یک نسخه ارتقا یافته است که برای اولین بار در نیسان نوت در سال ۲۰۱۷ استفاده شد. با استفاده از این فناوری که برای اولین بار توسط برند پریمیوم اینفینیتی متعلق به نیسان معرفی شد، این موتور قادر است آلایندگی و مصرف را در سناریو‌های کم مصرف بهینه کند یا باتری را در صورت مصرف انرژی بیشتر تغذیه کند.

نیسان می‌گوید که این پیشرانه در مقایسه با یک خودروی معمولی ICE، بهینه‌سازی سوخت و انتشار CO۲ کمتری را ارائه می‌کند. قشقایی گزینه موتور ۱.۳ لیتری هیبریدی بنزینی خود را در کنار سیستم جدید e-Power با دو خروجی قدرت موجود ۱۳۶ اسب بخار و ۱۵۳ اسب بخار حفظ خواهد کرد.

نیسان هنوز اطلاعاتی درباره قیمت قشقایی e-Power اعلام نکرده است، اما تایید کرده است که این پیشرانه در اواخر تابستان معرفی خواهد شد. کراس اوور کوچکتر نیسان جوک نیز در تابستان با موتور جدیدی که حاصل همکاری نیسان با رنو است و  از یک سیستم هیبریدی استفاده می کند، معرفی می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.