خودرو لوکس تمام‌برقی «آستون‌مارتین» در راه است

0

کمپانی خودروهای لوکس آستون‌مارتین به‌دنبال همکاری با شرکت باتری‌سازی بریتیش‌ولت بریتانیاست. این خودروساز لوکس روز دوشنبه اعلام کرد به‌منظور تولید نخستین خودرو تمام‌الکتریک پیشرفته‌ آن تا سال ۲۰۲۵ این مشارکت صورت گرفته است.

کمپانی خودروهای لوکس آستون‌مارتین به‌دنبال همکاری با شرکت باتری‌سازی بریتیش‌ولت بریتانیاست. این خودروساز لوکس روز دوشنبه اعلام کرد به‌منظور تولید نخستین خودرو تمام‌الکتریک پیشرفته‌ آن تا سال ۲۰۲۵ این مشارکت صورت گرفته است. دولت بریتانیا نیز از بودجه خصوصی خود در ماه ژانویه 2.2 میلیون‌دلار به‌بریتیش‌ولت کمک کرد.

خودرو برقی محصولات جدید استون مارتین شرکت استون مارتین بهترین خودرو برقی دنیای خودرو بهترین خودروهای 2023 مجله خودرو

مدیرعامل آستون‌مارتین، توبیاس موئر در مصاحبه‌ای گفت: «این دو کمپانی با هم روی طراحی و ساخت سلول‌های باتری برای پاسخگویی به‌نیاز مشتریان آستون‌مارتین کار می‌کنند.» به‌گفته موئر سرعت عملکرد شارژ خودروها بالا می‌رود و رانندگان آستون‌مارتین دیگر مجبور نیستند نیم ساعت یا یک ساعت در ایستگاه‌های شارژ منتظر شارژ شدن خودرویشان بمانند. همکاری آستون‌مارتین با بریتیش‌ولت مکمل همکاری این کمپانی با مرسدس‌بنز می‌شود و مرسدس‌بنز در ازای دریافت سهام بیشتر از آستون‌مارتین سیستم‌های رانندگی هیبرید و برقی را به‌این کمپانی ارائه می‌کند. این دومین‌بار در سال جاری است که بریتیش‌ولت با یک کمپانی خودروسازی همکاری می‌کند .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.