معرفی شاسی بلند مفهومی لینکلن “Star” + عکس

0

شاسی بلند الکتریکی لینکلن دارای پنل‌های بدنه شفاف، تنظیمات جدید و فناوری‌های زیادی است.

ماموریت این خودرو مفهومی، پیش‌نمایش خودرو‌های الکتریکی آینده لینکلن است، که سه تای آن‌ها قبل از سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شوند.

آنچه در کانسپت Star نشان داده شده، طراحی پنجره‌ها و نورپردازی داخلی بسیار خوب در کف و پانل در‌ها است. کف صندوق عقب تا ردیف اول صندلی‌ها کشیده شده است و کاپوت آن از شیشه‌های الکتروکروماتیک تشکیل شده است که نور را در حین رانندگی به داخل می‌دهد، سپس در هنگام پارک کردن رنگ تغییر می‌کند تا هر چیزی که در داخل آن است، پنهان شود.

کانسپت Star در ترکیب با سقف شیشه‌ای عظیم، صندلی‌های جلو که رو به عقب می‌چرخند و کفی صاف، هدفش ایجاد فضایی بسیار باز برای مسافران است.

یک صفحه نمایش ثانویه کوچک در مرکز داشبورد تعبیه شده است که مجموعه کاملی از کنترل های راننده در سمت چپ گنجانده شده است. لینکلن سطحی از ویژگی‌های رانندگی خودکار را مشخص نکرده است، اما کانسپت Star نوید فناوری‌های نسل بعدی سیستم هوشمند لینکلن را می‌دهد. ارتباطات V2V، کمک راننده و خدمات متصل بخشی از این مجموعه فناوری هستند.

جوی فالوتیکو، رئیس لینکلن، گفت: «در حالی که لینکلن وارد فصل جدیدی از تولیدات خودرو بدون آلایندگی می شود، خودرو مفهومی لینکلن راه را برای مجموعه خودروهای تمام الکتریکی هدایت خواهد کرد.”

لینکلن اطلاعاتی در مورد قدرت یا برد نداده است ، همچنین مشخص نیست این خودرو به چه تعداد تولید خواهد شد. معماری الکتریکی آن برای کاربردهای چرخ‌های عقب یا چهار چرخ متحرک در نظر گرفته شده است، بنابراین نمی‌توان گفت که در سال‌های آینده شاهد تأثیرگذاری این خودرو مفهومی زیادی در خودروهای الکتریکی لینکلن خواهیم بود.

منبع:خبرنگاران جوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.