لوئیس همیلتون و سرنا ویلیامز به دنبال خرید چلسی

0

سر مارتین بروتون، تاجر سرشناس بریتانیایی و یکی از هواداران پر و پا قرص چلسی، در نظر دارد این باشگاه پرافتخار و پرستاره را از مالک فعلی آن یعنی رومن آبراموویچ خریداری کند. اما او این کار را به تنهایی انجام نمی‌دهد. لوئیس همیلتون، قهرمان هفت دوره از مسابقات فرمول یک، و سرنا ویلیامز، شماره یک اسبق تنیس زنان نیز هر یک با پرداخت 13 میلیون دلار، سر مارتین را یاری خواهند کرد.

دستمزد لوئیس همیلتون بیوگرافی لوئیس همیلتون همسر لوئیس همیلتون بازیکنان فوتبال چلسی مالک باشگاه چلسی مهم ترین اخبار ورزشی ابر ثروتمندان جهان

مشارکت همیلتون در این پروژه نقش مهمی در تلاش‌های آتی چلسی جهت رسیدن به برابری نژادی دارد. سابقه درخشان همیلتون در ساخت برندهای ورزشی جهانی نشان می‌دهد که تصمیم او برای سرمایه‌گذاری در باشگاه فوتبال جدی است. وی در گذشته بارها از یکی از بزرگ‌ترین رقبای چلسی، یعنی آرسنال حمایت کرده، اما این بار مقاصد و اهداف تجاری در سر دارد.

باشگاه انگلیسی در حال حاضر سه خریدار بالقوه و جدی دارد؛ یکی بروتون و دیگری استیو باگلیوکا و تاد بولی که به ترتیب جزو سهامداران اصلی باشگاه بسکتبال بوستون سلتیک (Boston Celtics) و مالک تیم بیسبال لس‌آنجلس داجرز (LA Dodgers) هستند. چلسی به احتمال زیاد با قیمت 3.2 میلیارد دلار به فروش خواهد رفت. این معامله توسط بانک آمریکایی رین گروپ (The Raine Group) صورت می‌گیرد.

منبع:خودروبانک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.